اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سر کلانتر دهم پلیس تهران بزرگ:

دستگیری سارق باج‌گیر در جنوب پایتخت

خبرگزاری فارس: سر کلانتر دهم پلیس تهران بزرگ از دستگیری یک سارق باج‌گیر در جنوب پایتخت خبر داد.

دستگیری سارق باج‌گیر در جنوب پایتخت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌ عمومی سرکلانتری دهم پلیس پایتخت، عبدالرضا مهابادی از دستگیری یک سارق باج گیر در حوزه استحفاظی سر کلانتری دهم خبر داد و گفت: در راستای طرح امنیت محله محور فردی سراسیمه به کلانتری 152 خانی‌آباد مراجعه کرد و گفت ساعت 3 بامداد خودروی سواری‌ام در پارکینگ تره‌بار فاز یک پارک بود که دقایقی بعد متوجه شدم که هر دو پلاک خودرو به سرقت رفته است.
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: شاکی که «احمد» نام داشت با استفاده از پلاک خودروهای سرقتی اقدام به اخاذی می‌کرد.
وی در ادامه افزود: ماموران بلافاصله دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار دادند و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند و او را برای تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.
مهابادی تاکید کرد: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهم علاوه بر پلاک خودروی شاکی چند پلاک خودروی دیگر نیز کشف کردند که برای شناسایی مالباختگان به کلانتری انتقال دادند. 
سرکلانتر دهم پلیس پایتخت در پایان تصریح کرد: ماموران متهم را بعد از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا انتقال دادند.

* کشف مقادیری طلا از یک مالخر در جنوب پایتخت
رئیس کلانتری 115 رازی از دستگیری یک مالخر در جنوب پایتخت خبر داد و گفت: از متهم مقادیری طلا به ارزش بیش از 6 میلیون تومان کشف شد.  
عباس ناز رفتار گفت: چندی پیش ماموران کلانتری موفق به دستگیری سارق طلا در خیابان هلال احمر شدند. 
رئیس کلانتری 115 رازی در تشریح این خبر گفت: چندی پیش در راستای طرح امنیت محله محور با تماس یکی از فروشندگان طلا در خیابان عباسی مبنی بر اینکه فردی طلای حدود 100 گرم طلا را بدون فاکتور و با مبلغ پایین قصد فروش دارد.
وی ادامه داد: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که متهم با مشاهده ماموران متواری شد که در یک تعقیب و گریز کوتاهی او را خیابان هلال احمر دستگیر کردند.
ناز رفتار افزود: متهم که که «بهنام» نام داشت، قبل از دستگیری کیسه‌ای را به پشت بام یکی از منازل پرتاب کرد که بعد از دستگیری ماموران کیسه را پیدا کردند که در بازرسی از آن 112 گرم طلا و چهار سکه تمام بهار آزادی کشف شد.
رئیس کلانتری 115 رازی عنوان کرد: ارزش طلاهای کشف شده به گفته یکی از فروشندگان طلا بیش از 6 میلیون تومان بود که ماموران متهم را به همراه اموال مسرقه برای تکمیل پرونده به کلانتری انتقال دادند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: متهم در بازجوییهای اولیه عنوان کرد که اموال را از دو سارق به نام‌های «هوشنگ» و «خسرو» خریداری کردم و قصد فروش آن را داشتم که دستگیر شدم. 
ناز رقتار تاکید کرد: در تحقیقات مشخص شد متهم سابقه دار است و تاکنون سه بار به علت سرقت و مالخری به زندان رفته و 10 ماه است که از زندان آزاد شده است که ماموران متهم را بعد از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به کلانتری انتقال دادند. 
رئیس کلانتری 115 رازی در پایان تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی برای دستگیری دو سارق دیگر ادامه دارد که متعاقباً اعلام می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول