اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر:

پاسداران مدیریت امام را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: رمز موفقیت و ماندگاری مدیریت امام راحل در تقواست که پاسداران انقلاب اسلامی این نوع مدیریت را در سر لوحه امور خود قرار داده‌اند.

پاسداران مدیریت امام را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری یکشنبه شب در آیین تجلیل از مدیران و فرماندهان نمونه سپاه استان بوشهر اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر در راستای کشف و سوق دادن خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها در جهت رشد و ارتقاء آمادگی‌های همه جانبه سپاه و تقویت فرهنگ شایسته سالاری از طریق تشویق فرماندهان و مدیران برتر در سپاه صورت می‌گیرد.
وی به نوع مدیریت امام راحل در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رمز موفقیت و ماندگاری مدیرت ایشان در تقواست که پاسداران انقلاب اسلامی این نوع مدیریت را در سر لوحه امور خود قرار داده‌اند.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیجیان به عنوان یکی از اقشار ولایی مردم جامعه به صورت مستمر و مداوم با مجموعه سپاه در ارتباط هستند، این مهم ما بر این می‌دارد که بهترین نوع رفتار و کردار را با این قشر ولایت مدار داشته باشیم که این خود از شاخصه‌های مدیریتی مدیران سپاه است.
جمیری نامگذاری جشنواره مالک اشتر برای شناسائی، معرفی و تجلیل از مدیران موفق سپاه را بسیار شایسته توصیف کرد و گفت: شناخت مالک اشتر و راه او برای همه دلسوزان نظام بویژه ما پاسداران در جهت اطاعت محض از ولی امر مسلمین بسیار حائز اهمیت است.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) اظهار کرد: بسیاری از مدیریت‌های سپاه در دوران دفاع مقدس بروز و ظهور پیدا کرد و ما اکنون با استفاده از تجارب کسب شده در آن دوران موفقیت‌های چشمگیری را در سطح سپاه کسب کرده‌ایم.
این مقام مسئول افزود: امید است که مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این توانمندی که از دوران دفاع مقدس برای آنان به میراث گذاشته شده در راستای صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن همچون گذشته موفق باشد.
وی مدیران سپاه امام صادق(ع) را مدیرانی جوان و با انگیزه خواند که از توانمندی و انگیزه‌های بالائی برای انجام کارهای بزرگ برخوردار هستند.
در پایان از مدیران برتر سپاه امام صادق(ع) و نواحی مقاومت بسیج سراسر استان بوشهر تجلیل شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول