اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تامین 50 درصد هزینه‌های تیم تراکتور‌سازی؛

سپاه به تعهدات خود در برابر تراکتورسازی عمل کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: سپاه به تعهدات خود در برابر تراکتورسازی عمل کرده و 50 درصد هزینه‌های این تیم را پرداخت کرده است.

سپاه به تعهدات خود در برابر تراکتورسازی عمل کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی اکبر پورجمشیدیان سه‌شنبه شب در جلسه بررسی وضعیت تیم تراکتورسازی که با هدف جلب حمایت بخش خصوصی از این تیم برگزار شد، بر ضرورت حمایت همگانی از این تیم تاکید کرد.
پورجمشیدیان اظهار داشت: موفقیت تراکتورسازی تاکنون متعلق به همه بوده و تماشاچیان که مشوق این تیم است تا بالاترین مسئول استان در این موفقیت سهیم است.
وی ادامه داد: اگر قراراست در آذربایجان‌شرقی توسعه ای رخ دهد و در مسیر توسعه قرار گیریم باید در همه  بخش‌ها شاهد رشد باشیم.
فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: پیشرفت در فرهنگ، ورزش و صنعت و اقتصاد ضروری است و پیشرفت جامعه بودن عنصر سلامت میسر نخواهد بود.
وی تاکید کرد: همه باید در این زمینه پیشگام بوده و در موفقیت و توسعه استان نقش ایفا کنند.
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به تجارب کشور در زمینه دفاع مقدس اظهار داشت: در دفاع مقدس جوانان بدون درخواست پشتیبانی در جبهه‌ها حاضر شدند و نقش‌آفرینی کردند.
پورجمشیدیان اضافه کرد: از زمانی که مجموعه سپاه تعهد و مسئولیت در زمینه تیم تراکتورسازی پذیرفته است تا 50 درصد هزینه‌ها را تامین کرده و در حال حاضر شرایط فنی خوبی برای تیم تراکتورسازی مهیا شده است.
وی بر رسالت مسئولان و مدیران در زمینه شورآفرینی تاکید کرد و گفت: در عرصه جنگ نرم رسالت‌های مختلفی در زمینه حمایت معنوی از جوانان داریم.
فرمانده سپاه عاشورا گفت: سرگرم کردن جوانان یکی از موضوعاتی است که در حوزه جنگ نرم باید به آن توجه شود و نمی‌توان همه جوانان را با مسائل مذهبی سرگرم کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول