اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خبر داد:

بازسازی نخستین نبرد سپاه در خلیج فارس

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در هفته دفاع مقدس امسال نخستین نبرد نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آب‌های خلیج فارس بازسازی می‌شود.

بازسازی نخستین نبرد سپاه در خلیج فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا مطاف سه شنبه شب در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با موضوع اجرای رزمایش و بازسازی عملیات کربلای 3 در شهر بوشهر اظهار داشت: عملیات‌های دفاع مقدس تاثیر بسیار شگرفی در اذهان آحاد مردم باقی می‌گذارد.
مطاف گفت: ما از مدت‌ها قبل با حضور کارشناسان نظامی به طرح ریزی این عملیات غرور آفرین با استفاده از واقعیت‌های این عملیات در دوران دفاع مقدس پرداختیم و اکنون در آستانه هفته دفاع مقدس آماده اجرای بازسازی این عملیات هستیم.
جانشین سپاه امام صادق(ع)‌ استان بوشهر تصریح کرد: این عملیات نخستین نبرد نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آب‌های خلیج فارس بود که در آن رزمندگان اسلام متشکل از تکاوران تیپ دریایی یونس(ع) از لشکر 14 امام حسین(ع) ، ناو تیپ کوثر و ناو تیپ امیرالمومنین (ع) بوشهر به عنوان یگانهای عمل کننده حضور داشتند.
مطاف افزود: این عملیات در ساعت 30: 1 دقیقه بامداد روز سه شنبه 11 شهریور سال 65  با رمز مقدس "حسبنا الله و نعم الوکیل " آغاز شد که با اتمام این عملیات اهداف از پیش تعیین شده که انهدام کامل اسکله‌های البکر و الامیه  به عنوان مرکز جاسوسی عراق در خلیج فارس و تخلیه تمام تجهیزات، رادارها و دستگاه‌های الکترونیکی جاسوسی عراق در این اسکله‌ها بود، محقق شد.
وی خاطر نشان کرد: ما در این رزمایش سعی داریم در حد توان گوشه‌ای از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در این عملیات را بازسازی و در معرض نمایش عموم مردم به‌ویژه نسل جوان جامعه که توفیق حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را نداشته‌اند، قرار دهیم.
مطاف روند این کار بزرگ را تاکنون خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: با انجام اینگونه رزمایش‌ها و دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در جامعه احیاء شود.
این مقام مسئول در پایان یادآور شد: این رزمایش در روزهای دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم از هفته دفاع مقدس در ساحل شهر بوشهر کنار پارک شورا همراه با برنامه شب خاطره برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول