اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

در دادگاه خانواده/

بخشش مهریه 400 میلیونی برای طلاق از مرد عاشق

خبرگزاری فارس: زنی در دادگاه خانواده با اشاره به اینکه شوهرم عاشق من است، گفت: برای اینکه شوهرم مرا طلاق دهد، از مهریه 400 میلیونی‌ام، تنها 20 میلیون تومان آن را خواهان شدم و مابقی را بخشیدم.

بخشش مهریه 400 میلیونی برای طلاق از مرد عاشق
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست جدایی خود را به قاضی اسماعیل تیموری رئیس شعبه 262 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این پرونده عنوان کرد: شوهرم وعده داده بود که اگر به جای مهریه‌ام که 400 میلیون تومان به نرخ روز می‌شد، 20میلیون تومان بپردازد، مرا طلاق می‌دهد ولی بعد از پرداخت 10 میلیون تومان پول نقد، دیگر حاضر به طلاق من نیست و این امر مرا عذاب می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ما فرزندی نداریم، گفت: شوهرم با رفت‌و آمد‌های من مخالف است و هر روز مرا محدود می‌کند و من نمی‌توانم با این وضع کنار بیایم.

زن بار دیگر در حضور قاضی این شعبه بیان کرد: شوهرم رئیس یک شرکت است و پرداخت مهریه من برایش کاری نداشته و می‌تواند آن را بپردازد ولی در حال حاضر از زیر این موضوع شانه خالی کرده است و با توجه به اینکه من مهریه‌ام را بخشیده‌ام و فقط 20 میلیون تومان از آن را خواستم، به من چیزی تعلق نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه طلاق می‌خواهم چرا که شوهرم را دوست ندارم و زندگی در کنار او برایم غیر قابل تحمل است، افزود: در حال حاضر تنها کاری که برای دوری از شوهرم به ذهنم می‌رسد، زندگی در یکی از شهرستان‌هاست.

زن با بیان اینکه شوهرم طی این 3 سال که در کنارم زندگی کرد، با من تفاهم نداشت و باید هر چه زودتر از او جدا شده تا نفس راحتی بکشم، گفت: اگر می‌دانستم شوهرم دروغ می‌‌گوید و بعد از بخشش مهریه‌ام مرا طلاق نمی‌دهد، مهریه‌ام را نمی‌بخشیدم.

وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر نفقه‌ام را خواهانم و با توجه به اینکه شوهرم در حال حاضر از طلاق ممانعت می‌کند، تنها راه برای اینکه او را از خود متنفر کنم، همین است.

زن در انتها با اشاره به اینکه عشق و علاقه و توجه شوهرم عذابم می‌دهد، بیان کرد: شوهرم مرا دوست دارد و من باید هر کاری انجام دهم تا او را از خود متنفر کنم و با توجه به اینکه هم‌اکنون از این کار ممانعت می‌کند، باید از راه دیگری برای طلاق استفاده کنم.

قاضی این پرونده بعد از صحبت‌های زن، رسیدگی به پرونده را به روزی دیگر با حضور مرد موکول کرد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول