اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

زن لجباز بعد از اعتیاد، خانه مستقل را بهانه طلاق کرد

خبرگزاری فارس: زنی در دادگاه خانواده گفت: زن لجباز پس از آنکه نتوانست معتاد بودن شوهرش را اثبات کند داشتن خانه مستقل را بهانه طلاق گرفتن کرد.

زن لجباز بعد از اعتیاد، خانه مستقل را بهانه طلاق کرد
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

این زن در حضور قاضی غلامرضا احمدی رئیس شعبه 266 مجتمع قضایی خانواده 2، با اشاره به اینکه شوهرم معتاد است و نمی‌توانم در کنارش زندگی کنم، گفت: اگر شوهرم اثبات کند که معتاد نیست، با او زندگی می‌کنم.

زن میانسال با بیان اینکه کارمند بازنشسته بانک هستم، گفت: شوهرم اخلاق خوبی دارد به این معنا که هیچ‌گاه از او شکایتی نداشتم و در کنارش خوشبخت هستم ولی مدتی است که به او شک کردم.

وی افزود: شوهرم بهترین مرد دنیاست به شرطی که بتواند به من ثابت کند که اعتیاد ندارد و باید به خاطر این موضوع آزمایش دهد و جوابش را به دادگاه ارائه کند.

مرد میانسال در دادگاه خانواده ونک حضور داشت و با اشاره اینکه من معتاد نیستم و جواب آزمایشم را هم به دادگاه ارائه دادم، گفت: همسرم بعد از این موضوع دیگر بهانه‌ای نخواهد داشت و باید در کنار من زندگی کند.

قاضی احمدی بعد از بررسی پرونده و مشاهده جواب آزمایش متوجه عدم اعتیاد مرد شد و زن را به تمکین دعوت کرد.

بعد از چند لحظه کوتاه، زن در برابر قاضی این پرونده بیان کرد: تا زمانی که شوهرم خانه‌ای مستقل تهیه نکند، در کنارش زندگی نمی‌کنم بنابراین باید یک خانه در شأن من تهیه کند.

وی بیان کرد: خانه‌ای که در حال حاضر در آن زندگی می‌کنیم، به نام من است و شوهرم آنرا برای من خریده است ولی من برای ادامه زندگی مشترکمان خانه‌ای مستقل می‌خواهم و این حق من است و اگر شوهرم زندگی در کنار مرا می‌خواهد، باید این کار را انجام دهد.

مرد در برابر رئیس شعبه 266 این مجتمع قضایی خانواده افزود: تا به امروز همسرم اعتیادم را بهانه می‌کرد و در حال حاضر نیز موضوع تهیه خانه را بهانه کرده تا از من جدا شود و من حاضرم برای اینکه او را از دست ندهم، خانه‌ای تهیه کنم.

وی ادامه داد: من با زحمات خود پول جمع کردم تا خانه‌ای در بهترین منطقه تهران برای همسرم بخرم و در حال حاضر نیز خودش می‌گوید که من این خانه را برای او خریده‌ام ولی باز هم مرا از خانه‌اش بیرون می‌کند و خانه‌ای جدید می‌خواهد.

زن در ادامه با بیان اینکه 2 فرزند داریم که هر دو ازدواج کرده‌اند، اظهار داشت: می‌خواهم خانه‌ای مستقل داشته باشم و این حق من است و شوهرم نیز باید روی پای خود ایستاده و خانه‌ای از خود داشته باشد و نباید در خانه من زندگی کند.

قاضی احمدی، رئیس شعبه 266 مجتمع قضایی خانواده 2 (ونک)، بعد از شنیدن اظهارات زن و مرد، از مرد خواست که خانه‌ای در شأن زن تهیه کند و در این صورت اگر زن حاضر به ادامه زندگی نشد، درخواست عدم تمکین به دادگاه ارائه دهد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول