اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت میگیرد؛

کلنگزنی درمانگاه بیماران مبتلا به سرطان در سنندج

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان کردستان گفت: درمانگاه تخصصی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در شهرستان سنندج امسال کلنگ زنی میشود.

کلنگزنی درمانگاه بیماران مبتلا به سرطان در سنندج
ثریا لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه این درمانگاه در فاز یک نوزده شهرک بهاران سنندج احداث میشود، اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح یاد شده در زمینی به مساحت یکهزار و 853 متر مربع انجام خواهد شد.
وی افزود: برای احداث این درمانگاه اعتباری افزون بر 5 میلیارد ریال نیاز است.
وی با بیان اینکه زمین این درمانگاه توسط این انجمن از مسکن و شهرسازی استان خریداری شده است، تصریح کرد: در راستای احداث این درمانگاه کار سازهای طرح از سوی نظام مهندسی ایران غرب بدون هیچ هزینه‌ای انجام میشود که این اقدام نظام مهندسی استان جای تقدیر دارد.
مدیرعامل انجمن بیماران سرطانی استان کردستان همکاری خیران استان را ستودنی بیان کرد و گفت: انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان با شماره حساب 0107127179007 آماده کمک‌های نقدی مردم خیر و نوع دوست استان کردستان برای اجرای هر چه سریع‌تر این طرح است.
لطیفی در سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر 860 پرونده در این انجمن تشکیل شده است، ادامه داد: افراد تحت پوشش این انجمن را بیماران یک تا 90 ساله تشکیل میدهد.
وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: انجمن حمایت از بیماری‌های سرطانی استان باسابقه پنج سال فعالیت در سطح استان توانسته اقدامات ارزنده‌ای برای کمک به بیماران سرطانی و آگاه سازی اقشار مختلف جامعه در خصوص این بیماری انجام دهد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول