اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیروزه جهان اسلام میزبان نمایشگاه حمایت از کودکان سرطانی

خبرگزاری فارس: رواق‌های فیروزه جهان اسلام میزبان سومین نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی ویژه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان می‌شود.

فیروزه جهان اسلام میزبان نمایشگاه حمایت از کودکان سرطانی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی گروه فرهنگی هنری رستاک، رواق‌های این مسجد تاریخی میزبان پنج روزه آثار هنری این نمایشگاه خیرخواهانه خواهد بود.
سومین نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی حمایت از کودکان مبتلا به سرطان به روال سال‌های گذشته توسط گروه فرهنگی هنری رستاک برگزار می‌شود.
ورک‌شاپ و اجرای زنده آموزشی صنایع دستی و هنرهای بومی آذربایجان از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.
سومین نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی ویژه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، با مشارکت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، انتشارات ستوده و شرکت یاشیل داروی سهند روزهای 21 تا 25 شهریور در رواق‌های مسجد کبود تبریز برگزار می‌شود.
اخبار تکمیلی و اطلاعات مربوط به سومین نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی ویژه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در وبلاگ اطلاع‌رسانی این نمایشگاه به آدرس rostakgroup.blogfa.com قابل مشاهده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول