اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت نفت اردبیل:

سوخت دوم نانوایی‌‌ها تامین شده است

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: با ذخیره‌سازی‌های انجام شده سوخت دوم و جایگزین تمام نانوایی‌های استان اردبیل تامین شده است.

سوخت دوم نانوایی‌‌ها تامین شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی آقامحمدیان پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات تامین سوخت دهیاری‌ها و برخی دهستان‌های اردبیل اظهار داشت: از دهیاری‌ها، بخشداران و فرمانداری‌ها خواسته‌ایم تا میزان نیازمندی خود را به نفت سفید اعلام کنند تا از هم‌اکنون ذخیره‌سازی‌ها در این زمینه برای فصل زمستان انجام شود.
وی بیان داشت: علاوه بر تامین سوخت دوم برای نانوایی‌ها از صاحبان کارخانه‌ها و برخی واحد‌های صنعتی و تجاری نیز خواسته‌ایم تا اقدام به ذخیره‌سازی سوخت دوم کرده تا در هنگام بروز قطعی گاز با مشکل تامین سوخت مورد نیاز مواجه نشوند.
این مسئول هرگونه عرضه سوخت به نرخ یارانه‌ای را برای خودروها و دستگاه‌های مورد نیاز ادارات اجرایی را ممنوع اعلام کرد و افزود: هیچ گونه مجوزی برای پرداخت و تامین سوخت به قیمت یارانه‌ای برای خودروها و تجهیزات ادارات و نهادهای دولتی نداریم.
آقامحمدیان به مشکلات صاحبان جایگاه‌های سوخت و پرداخت نشدن بدهی از سوی صاحبان جایگاه‌های سی‌ان‌جی اشاره کرد و ادامه داد: ‌در این زمینه با نامه‌نگاری‌ها و مکاتبات انجام شده از صاحبان جایگاه‌های سی‌ان‌جی خواسته‌ایم تا حتی به صورت اقساطی بدهی خود را به شرکت گاز پرداخت کنند تا مشکلی در تامین گاز و راه‌اندازی جایگاه‌های آنها به وجود نیاید.
مدیر شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل بیان داشت: تا کنون بیش از 9 جایگاه سی‌ان‌جی در استان به دلیل پرداخت نشدن بدهی به شرکت گاز تعطیل شده‌ در حالی که به غیر از مرکز استان در برخی از شهرستان‌ها تنها جایگاه‌های سی‌ان‌جی عرضه‌کننده سوخت به مردم تعطیل شده و مردم گله‌مند و ناراحت از این موضوع هستند.
این مسئول هرگونه مصرف نفت سفید را به منابع غیر ضروری نامناسب توصیف کرد و اظهار داشت:‌ اختصاص دادن نفت سفید برای مصرف خودروها اقدامی اشتباه و کار غیر‌عقلانی است و ما توجیهی را در این زمینه نمی‌پذیریم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: منابع و مصارف نفت سفید در این استان مشخص است و ما  هیچ گونه سوخت مازاد را در این زمینه سراغ نداریم که برای نفت‌سوز کردن خودروها به این امر اختصاص دهیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول