اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خواستار شد:

ثبت نام متقاضیان اشتغال خانگی در دستگاه‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌خرم‌دره خواستار ثبت نام حداکثری متقاضیان اشتغال خانگی در دستگاه‌های اجرایی این شهرستان شد.

ثبت نام متقاضیان اشتغال خانگی در دستگاه‌های اجرایی
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های شهرستانی را تلاش مضاعف برای تحقق تعهد اشتغال دستگاه‌ها در سال جاری عنوان و خواستار ثبت نام حداکثری متقاضیان در تمام دستگاه‌های مرتبط شهرستانی در بخش مشاغل خانگی شد.
وی شرایط شهرستان خرم‌دره را در سطح استان خاص ارزیابی کرد و خواستار دقت و تلاش مضاعف مدیران دستگاه‌های مرتبط استانی و شهرستانی در بخش  اشتغال شد.
فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود:‌ در سال جاری ایجاد 2 هزار و 500 فرصت شغلی سهم شهرستان خرم‌دره از میزان اشتغالزایی در استان است که ضروری است مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان با پیگیری و هماهنگی لازم با ادارات کل تلاش کنند این رقم را به 3 هزار فرصت شغلی برسانند‌.
نوری‌پور اضافه کرد: در سال 89 بیش از میزان تعهد شهرستان شغل ایجاد شد که امیدوار هستیم امسال نیز با همت و تلاش مضاعف دستگاه‌های شهرستان، فرصت‌های شغلی موجود تعهد شهرستان از بابت ایجاد شغل محقق شود.
وی با تاکید بر لزوم پیگیری مصوبه‌های سفر هیئت دولت و استاندار زنجان به این شهرستان از سوی مسئولان، خواستار پیگیری بیشتر و دقیق مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمینه مصوبه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندار زنجان شد.
فرماندار خرم‌دره با اشاره به اهم مصوبه‌های سفر و میزان تاثیرگذاری آن‌ها در رشد و توسعه شهرستان از مدیران دستگاه‌ها خواست تا جزئیات و مسائل مربوط به سفرهای شهرستان را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.
رئیس اداره کار شهرستان خرم‌دره در این جلسه ضمن ارائه آخرین وضعیت اشتغال این شهرستان، میزان تحقق تعهد اشتغال در شش ماهه اول را 553 نفر و در زمینه مشاغل خانگی با توجه به مصوبه جلسه قبلی این کار گروه میزان ثبت‌نام شدگان مشاغل خانگی دستگاه‌ها را 417 نفر اعلام کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول