اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل:

شهرک تخصصی آب مزیت اشتغالزایی نیر است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت:‌ وجود شهرک صنعتی آب در نیز یک مزیت ممتاز اشتغالزایی برای این منطقه محروم است.

شهرک تخصصی آب مزیت اشتغالزایی نیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  علی خداپناهلو پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات احداث شش واحد کارگاهی در نیر اظهار داشت: با جذب سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی کامل این شهرک نیر در آینده نزدیک به قطب تولید آبهای معدنی به صورت ساده و طعم‌دار تبدیل می‌شود.
وی با یادآوری اینکه در سال‌های اخیر تلاش شده است تا زیرساخت‌های لازم در این شهرک فراهم شود، بیان داشت: در هفته دولت از خط انتقال آب به این شهرک بهره‌برداری شد و هم‌اکنون با تامین سایر امکانات و تجهیزات ما آمادگی داریم تا شاهد حضور سرمایه‌گذاران در این شهرک تخصصی با عنوان دومین شهرک بزرگ آب در کشور باشیم.
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به آغاز عملیات احداث شش واحد کارگاهی در ناحیه صنعتی نیر اضافه کرد: با احداث این واحد‌های کارگاهی مدت زمان ساخت از زمان بهره‌برداری واحد صنعتی کسر شده که متقاضی به محض عقد قرارداد با نصب ماشین‌آلات می‌تواند آغاز به تولید کند.
وی سرمایه‌گذاری اولیه در احداث واحد کارگاهی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی را از مزیت‌های ممتاز اعلام کرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: این واحد‌های کارگاهی در راستای حمایت از صنایع کوچک و نیز به منظور اشتغال و تسریع در بهره‌برداری بوده که به صورت نقد و اقساط در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل بیان داشت: ناحیه صنعتی نیر به مساحت 27 هکتار در فاصله 30 کیلومتری شهرستان اردبیل و در کنار جاده ارتباطی اصلی اردبیل به تبریز واقع شده که یک فضای مناسب برای توسعه و افزایش صادرات به شمار می‌رود.
خداپناهلو اضافه کرد: شش واحد کارگاهی که عملیات اجرایی آنها امروز آغاز می‌شود با زیربنای یک هزار و 80 متر مربع و با صرف 3 میلیارد ریال احداث شده و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.
وی در پایان اظهار داشت: شهرستان نیر با توجه به موقعیت مناسب می‌تواند به قطب صنایع تبدیلی و فرآوری آب‌های معدنی تبدیل شود که در این زمینه با تامین زیر‌ساخت‌های لازم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول