اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

خرید محصول ارگانیک در عین گرانی رایگان است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: خرید محصول سالم و ارگانیک از سوی مردم در عین گرانی، رایگان خواهد بود.

خرید محصول ارگانیک در عین گرانی رایگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین عصر امروز در نخستین جشنواره شکرگزاری برداشت محصول کشاورزی سالم در شهرستان دماوند که با حضور مجری طرح آی.پی.ام کشور، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، مسئولان جهاد کشاورزی استان تهران و دیگر مسئولان محلی در روستای جابان برگزار شد، اظهار داشت: در ظاهر خرید محصولات کشاورزی ارگانیک گران‏تر از انواع صنعتی آن بوده و نیازمند صرف هزینه‏های بیشتری است.
وی تصریح کرد: اما اگر هزینه‏های هنگفت گاه خارج از عهده پرداخت بیمه‏های درمانی را بر هزینه‏های خرید محصولات سالم سرشکن کنیم، آنگاه رایگان بودن خرید محصولات کشاورزی سالم در عین گرانی به وضوح مشخص می‏شود.
رامین تولید محصول سالم را موجب افزایش سطح بهداشت در جامعه خواند و افزود: استفاده از کودهای آلی به جای سموم شیمایی مضر و در نهایت تولید محصول سالم، سلامت را به اقشار مختلف جامعه هدیه می‏دهد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرهنگ استفاده از محصول ارگانیک در ملل توسعه‏یافته جهان خاطرنشان کرد: امروزه مبحث مصرف محصولات سالم و ارگانیک در ملل توسعه‏یافته جهان تا حد قابل قبولی افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: مشاهده تجمع متقاضیان خرید در بازارهای میوه و تره‏بار کشورهای توسعه یافته و عرضه با قیمت بالاتر تولیدات نشان از ارائه محصولات کشاورزی ارگانیک در آن غرفه‏های اغلب مجزاست.
رامین با قدردانی از تلاش کشاورزان شهرستان دماوند برای تولید محصول سالم گفت: تشکیل خودجوش نخستین تشکل کشاورزان تولیدکننده محصول سالم در دماوند نشان از درایت، ذکاوت و فرهنگ بالای مردم این شهرستان است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز سیب دماوند برندی بین‏المللی است که باید علاوه بر کیفیت بی‏نظیر به شاخص سلامت نیز تجهیز و سپس به بازار مصرف عرضه شود.
وی با اشاره به جشنواره فیلم کوتاه سیب دماوند خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید سیب به عنوان محصول برتر در شهرستان دماوند، دومین جشنواره فیلم کوتاه سیب در این شهرستان برگزار شد.
رامین ادامه داد: چندین فیلم کوتاه از آثار هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال و نفرات برتر توسط داوران سطح اول کشور انتخاب شدند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول