اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور سهولت و سرعت در ارائه خدمات انجام می‌شود؛

ثبت مشخصات کشاورزان همدانی در سامانه هوشمند شناسنامه بهره‌بردار

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت: به منظور ایجاد سهولت و سرعت در ارائه خدمات برنامه ثبت مشخصات کشاورزان در سامانه الکترونیکی هوشمند شناسنامه بهره‌بردار انجام می‌شود.

ثبت مشخصات کشاورزان همدانی در سامانه هوشمند شناسنامه بهره‌بردار
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان، علیرضا رنجبرضرابی اظهار داشت: با گسترش ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و ورود دولت و مردم به این عرصه و با توجه به تنوع و گستردگی بخش کشاورزی استفاده از این ابزار سرعت توسعه بخش را افزایش خواهد داد.
وی افزود: به منظور دسترسی آسان به اطلاعات بهره‌برداران بخش کشاورزی و تسهیل در ارائه خدمات مختلف برنامه ثبت نام بهره‌برداران در سامانه الکترونیکی WWW.SHENASNAMEH.MAJ.IR همزمان با سراسر کشور در استان همدان نیز اجرا می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تحقق سیاست‌های دولت در واگذاری ارائه برخی خدمات دولتی به بخش خصوصی، استفاده از حضور جوانان تحصیل‌کرده، استفاده از فناوری‌ها و زیرساخت های ایجاد شده در راستای تسریع در ارائه خدمات به کشاورزان، کاهش هزینه‌ها، حذف مکان و قید زمان برای درخواست و دریافت خدمات، ارائه خدمات دولتی به شیوه دورکاری را از جمله اهداف این برنامه اعلام داشت.
وی تأکید کرد: تصمیم بر این است تا خدمات پرمخاطب به صورت الکترونیکی ارائه شود.
رنجبرضرابی در ادامه به برخی خدمات قابل ارائه به صورت الکترونیکی اشاره کرد و ابراز داشت: درخواست و پیگیری سوخت واحدهای تولیدی، درخواست صدور و تمدید جواز تأسیس و پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی از جمله خدماتی است که ارائه آنها در حال حاضر به صورت الکترونیکی و بدون مواجه مردم به ادارات انجام می‌شود.
وی گفت: همچنین قرار است خدماتی چون توزیع نهاده‌ها، ارائه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره‌ای به بهره‌برداران در قالب این سامانه ارائه شود بنابراین از عموم بهره‌برداران اعم از زارعان، باغداران، دامداران، صاحبان صنایع، شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی درخواست می‌شود تا در اسرع وقت با مراجعه با آدرس سامانه فوق نسبت به ثبت نام و مشخصات خود و واحد بهره‌برداری تحت مدیریت یا مالکیت خود را در سامانه ثبت نام کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: مرحله اول به صورت خوداظهاری توسط بهره‌برداران انجام و در مرحله بعدی راستی سنجی توسط سازمان‌های جهاد کشاورزی انجام خواهد شد.
وی افزود: تمام بهره‌برداران بخش کشاورزی که در نقاط روستایی و شهری دارای حداقل یکی از فعالیت‌های کشاورزی زراعت، باغ، دام و طیور، جنگ و مرتع، شیلات، زنبورداری، پرورش کرم ابریشم، گلخانه و قارچ‌های خوراکی باشند جامعه آماری این طرح را تشکیل می‌دهند.
رنجبرضرابی در پایان با اشاره به اینکه به طور متمم در آینده بسیاری از خدمات منحصراً به ثبت نام کنندگان به این سامانه خواهد بود از کشاورزان خواست در اسرع وقت نسبت به ثبت نام سامانه اقدام کنند که در این ‌ارتباط‌ مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، مراکز خدمات آماده پاسخگویی در این زمینه هستند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول