اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده تاکید کرد:

لزوم آگاه‌سازی جوانان در زمینه جنگ نرم دشمنان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: با توجه به وضعیت کنونی جامعه باید به آگاه‌سازی جوانان در زمینه جنگ نرم پرداخت.

لزوم آگاه‌سازی جوانان در زمینه جنگ نرم دشمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قربان‌علی رجبی ظهر امروز در جمع نیروهای‌ انتظامی و نظامی خدابنده اظهار داشت: آگاه‌سازی جامعه در زمینه جنگ نرم دشمنان باید در دستور کار مسئولان نظام و کشور قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر به علت تلاش دشمنان در خصوص انحراف اخلاقی جوانان جنگ نرم به داخل حریم خانوادگی نیز راه یافته است.
فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با بیان اینکه جنگ نرم بسیار خطرناک‌تر از نبرد نظامی است، ادامه داد: این امر موجب از بین رفتن عفت و حیا در بین افراد خانواده می‌شود.
وی تصریح کرد: هر چه جنگ نرم دشمن بیشتر در بین افراد جامعه نفوذ پیدا می‌کند، افراد خانواده از یکدیگر دورتر می‌شوند.
رجبی با اشاره به هفته دفاع مقدس رشادت‌های صورت گرفته در طول این هشت شال ادامه داد: شهیدان دفاع مقدس با دلاوری‌های خود درس آزادگی و دینداری به همگان داده‌اند.
وی روحیه شهادت‌طلبی، عزت و از جان گذشتگی را از جمله ویژگی‌های شهدای دفاع مقدس برشمرد و اضافه کرد: رزمندگان، ایثارگران و شهیدان دفاع مقدس با رشادت‌هایی که انجام دادند موجب افتخار مردم ایران شده‌اند.
فرمانده سپاه ناحیه خدابنده اظهار داشت: شهیدان با روحیه میهن پرستی و اسلام‌دوستی که داشته‌اند برای شهادت و دفاع از کشور بر همدیگر سبقت می‌گرفته‌اند.
همچنین در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان خدابنده با تشریح توطئه‌های دشمنان در زمینه‌های مختلف اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش برای ضربه زدن به آن بوده‌اند.
رفیعی خاطر نشان کرد: هدف دشمنان از جنگ تحمیلی شکست و نابود ساختن جمهوری اسلامی بوده است.
وی یادآور شد: امام خمینی (ره) در زمانی که اغلب کشورهای جهان به حمایت از صدام پرداخته بودند دست به کاری بزرگ زده و با رهبری پیامبر گونه خود به مقابله با آنها پرداختند.
فرماندار شهرستان خدابنده اذعان داشت: رزمندگان دفاع مقدس با همدلی و از خود‌گذشتگی به دفاع از میهن پرداخته و در برابر توطئه‌های دشمنان پرداختند.
وی با اشاره به نقش تعیین کننده ملت ایران در پیروزی انقلاب و جنگ هشت ساله دفاع مقدس اظهار داشت: ملت ایران همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند.
رفیعی اذعان داشت: دلاوری‌های رزمندگان همیشه موجب افتخار مردم کشور بوده و با فداکاری‌ها و ایثار خود درس آزادگی به همگان داده‌اند.
وی با اشاره به پیشرفت‌های به دست آمده در کشور در زمینه‌های مختلف ادامه داد: در حال حاضر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به شهرت جهانی دست یافته و موجب حیرت همگان شده است.
فرماندار شهرستان خدابنده دستیابی به موفقیت‌های جهانی در عرصه‌های مختلف را ایثار خون شهدا و فداکاری‌ها آنها عنوان کرد و اضافه کرد: مردم کشور باید پاسدار خون شهدا بوده و در حفاظت از آنها اقدامات لازم را انجام دهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول