اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح بی‌.آر.تی در 20 شهریور ماه؛

شمارش معکوس برای راه‌اندازی BRT اصفهان آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با تسریع در عملیات اجرایی پروژه بی آر تی این طرح تا 20 شهریور ماه افتتاح می‌شود.

شمارش معکوس برای راه‌اندازی BRT اصفهان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فتح‌الله معین ظهر امروز در نشستی با مسئولان آموزش و پرورش، پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک اظهار داشت: با طراحی ایستگاه‌های پروژه BRT و انجام عملیات نرده‌گذاری و جداسازی خطوط این پروژه، 20 شهریور ماه جاری شاهد افتتاح این پروژه هستیم.
وی افزود: برای بهره‌برداری از این پروژه مسئولان شهرداری باید تلاش شبانه‌روزی را برای اتمام این طرح به کار گیرند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: در صـورت راه‌اندازی آزمـایشی این پروژه در نیمـه اول شـهریور ماه، مشکلات آن رفع می‌شود و مردم با مسائل ترافیکی کمتری روبه‌رو هستند.
وی یادآور شد: استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای بهره‌برداری از این پروژه تا ۱۵ شهریور و پیش‌بینی ایمنی عابر پیاده در طول پروژه ضروری است.
معین در مورد علت طولانی شدن اجرای پروژه اتوبوس‌های سریع‌السیر در اصفهان تصریح کرد: به دلیل اهمیت دادن به فضاهای سبز و سیمای شهری در مسیر این پروژه و اینکه خسارت کمتری به درختان وارد شود، کار اجرای این پروژه به طول انجامیده است.
وی اضافه کرد: فاز نخست عملیات اجرایی ایستگاه‌های خط اول پروژه بی. آر. تی حد فاصل قائمیه تا میدان آزادی در حال انجام است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: تعامل و همکاری پلیس راهور و مدیریت شهری برای کاهش و روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور وسایط نقلیه ضروری است.
وی گفت: با اجرای طرح‌های توسعه و تجهیز حمل و نقل عمومی و پروژه بی. آر. تی از سوی مدیریت شهری و همکاری کامل پلیس راهور و اعمال مقررات راهنمایی و رانندگی، مشکلات ترافیکی شهر اصفهان به نحو قابل محسوسی کاهش می‌یابد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول