اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری میراث فرهنگی گلستان خبر داد:

اعلام برنامه‎های هفته ملی گردشگری در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: همزمان با پنجمین دوره از جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در گلستان، برنامه‎هایی برای اجرا در این هفته در نظر گرفته شده است.

اعلام برنامه‎های هفته ملی گردشگری در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، علی مومنی اظهار داشت: این برنامه‎ها با هدف هم‎افزایی ظرفیت‎ها، پتانسیل‎های بالقوه و بالفعل موجود در استان و معرفی ظرفیت‎های موجود با توجه به قابلیت‎های منحصر به فرد استان در زمینه جذب گردشگر داخلی و خارجی اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای تور ویژه سفرا و میهمانان ویژه جشنواره پنجم اقوام ایران زمین، اذعان داشت: نواختن زنگ گردشگری درمدارس سراسر استان گلستان، تخفیف 20 درصدی واحدهای اقامتی و پذیرایی گردشگری استان گلستان در این هفته و دعوت از دفاتر خدمات مسافرتی سایر استان‎ها، تجلیل از واحدهای اقامتی و پذیرایی موفق و همچنین برپایی نشست تخصصی گردشگری و بررسی چالش‎های پیشرو با دعوت از اساتید و صاحبنظران گردشگری، از جمله برنامه‎های این هفته است.
مومنی همچنین از راه‎اندازی دفتر جوامع گردشگری استان گلستان و افتتاح دفاتر خدمات مسافرتی و پانسیون‎های دانشجویی در این هفته خبر داد و افزود: اجرای تورهای رایگان گردشگری در سراسر استان و راه‎اندازی خانه جهانگرد استان گلستان در پایگاه اطلاع‎رسانی نوکنده به منظور راهنمایی گردشگران و توزیع اقلام تبلیغاتی استان و اطلاع‎رسانی گرامیداشت هفته گردشگری با دعوت از صاحبان رسانه برای تولید و تهیه برنامه‎های زنده و تولیدی در طول این هفته از دیگر برنامه‎هایی است که در این هفته به اجرا در خواهد آمد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان گلستان، گنجینه اکوتوریسم کشور محسوب می‎شود، گردشگری این استان در نظر دارد با استفاده از تمام امکانات موجود، جاذبه‎های استان گلستان را به گردشگران داخلی و خارجی، بیش از پیش معرفی کرده و در راستای توسعه و رونق صنعت گردشگری استان گام‎های ارزنده‎ای بردارد.
لغایت 11 مهر ماه هفته ملی گردشگری است که پنجمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین نیز با حضور میهمانان داخلی و خارجی دراین هفته ( پنجم لغایت هشتم مهر ماه) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول