اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

معاون گردشگری کشور:

بازاریابی از آسیب‌های جدی صنعت گردشگری کشور است

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری کشور "بازاریابی" را از آسیب‌های جدی صنعت گردشگری کشور دانست.

بازاریابی از آسیب‌های جدی صنعت گردشگری کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس، حامد دهقانان تلاش برای برند گردشگری را از اقدامات تاثیرگذار در زمینه بازاریابی دانست و گفت: قصد داریم با حضور فعالان این صنعت، بخش خصوصی و همچنین با بهره‏گیری از تجربه‏ها و ظرفیت‏های ملی در آینده نخستین نمایشگاه ملی گردشگری کشور را برگزار کنیم.

وی در ادامه بازاریابی را از آسیب‏های جدی صنعت گردشگری کشور دانست و گفت: این مهم حرفه‏ای ترین بخش صنعت گردشگری به شمار می‏رود و لازم است متناسب با آخرین یافته‏های علمی و روند تحول جهانی بخش بازاریابی کشور را ارتقا دهیم.

به گفته معاون گردشگری کشور دولت نهم و دهم در زمینه زیر ساخت‏ها، تاسیسات و جریان نقدینگی صنعت گردشگری کشور اقدامات ارزشمندی را انجام داده است و در سال‏های اخیر ارقام قابل توجهی در توسعه زیرساختارها با تاکید بر مناطق نمونه گردشگری از جانب دولت صورت پذیرفته است.

دهقانان بر دانش ‏بنیان بودن صنعت گردشگری تاکید کرده و افزود: معتقدیم التزام به این اصل هر چند که ممکن است در کوتاه مدت ثمری نداشته باشد اما در میان مدت و بلند مدت ثمر بخش بوده و به حرکت پر شتاب و گام‏های بلند در سطح کشور منجر خواهد شد.

معاون گردشگری کشور بیان داشت: آنچه در سال‏های اخیر برای نخستین بار در کشور شکل گرفته طرح تخصصی موضوعات مرتبط با صنعت گردشگری در سطح سمینارهای علمی و تخصصی با تمرکز بر یک بخش خاص است و این امر می‏تواند سرآغاز تحولی جدید در کشور باشد.

دهقانان با تاکید بر این مهم که نگاه ما به صنعت گردشگری بر رویکرد تعامل سازی و حل مسئله به اقتضای موضوعات مختلف در این صنعت است، اظهار داشت: آنچه امروز فقر آن احساس می‏شود افزایش کمی و کیفی تولید دانش عمومی در صنعت گردشگری است.

وی توسعه ادبیات، تولید گفتمان، افزایش کمی و کیفی کارهای علمی و تخصصی و نشست‏های متناسب با صنعت گردشگری را از جمله اهداف پیش روی این معاونت عنوان کرد.

محمد علی مشکیان؛ دبیر ستاد برگزاری دومین سمینار و جشنواره برند در گردشگری نیز در این جلسه اظهار داشت : خوشبختانه هم اکنون اولویت اصلی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مشارکت دادن حداکثری بخش های خصوصی است.

وی خاطرنشان کرد : سیاست اصلی دومین سمینار و جشنواره برند در گردشگری نیز بر همین اساس بوده و درهای این جشنواره به روی تمامی فعالان این صنعت ، خصوصا اصحاب رسانه که نقش راهبردی در برند سازی دارند گشوده است.

مهدی اسدی؛ رئیس ستاد برگزاری سمینار و جشنواره برند در گردشگری نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت بهره گیری از توان تمامی متخصصان این صنعت در کشور اظهار داشت: هم اکنون بیش از هفت انجمن و اتحادیه مشارکت خود را در این جشنواره اعلام کرده اند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول