اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خواف و رشتخوار:

بودجه ورزشی خراسان رضوی 87 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: نماینده خواف و رشتخوار در مجلس گفت: از سهم 1350 میلیارد تومان بودجه ورزشی کشور امسال سهم خراسان رضوی بالغ بر 87 میلیارد تومان است.

بودجه ورزشی خراسان رضوی 87 میلیارد تومان است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا سجادیان ظهر امروز در جمع مدیران اجرایی رشتخوار و ورزشکاران در حاشیه دیدار با هیئت‌های ورزشی این شهرستان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد اظهار داشت: این بودجه باید به سمت احداث پروژه‌های عمرانی ورزشی هزینه شود.
وی با درخواست از مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی جهت احداث مجتمع‌های ورزشی در این شهرستان گفت: متاسفانه بودجه ورزش و فرهنگی که در سال گذشته بالغ بر 177 میلیارد تومان لبود از سوی دولت تخصیص نیافت و گلایه شدیدی  در این موضوع راه انداخت.
عضو فراکسیون تربیت‌بدنی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت اعتباری و تجهیزاتی ورزش شهرستان رشتخوار گفت: جوانان شهرستان رشتخوار مستحق توجه بیشتر در امور ورزشی هستند.
سجادیان با ذکر اینکه شهرستان رشتخوار جزو محروم‌ترین شهرستان‌های استان خراسان رضوی مشخص شده باید بیشتر از سوی مدیران کل و استانداری توجه اعتباری درباره اختنصاص اعتبارات ورزشی فرهنگی و عمرانی شود.
وی با ذکر اینکه سرانه ورزشی این شهرستان محدود است خواستار توجه جدی مدیر کل به احداث زیر ساختهای ورزشی در این شهرستان شد و گفت: سرانه ورزشی این شهرستان باید چندین برابر شود.
وی در ادامه با انتقاد شدید از وضعیت نامطلوب تنها استخر نیمه کاره شنا در این شهرستان خواستار رفع نقصان این پروژه شد.
احمد منعمی رئیس هیئت ورزش روستایی و معاون مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز گفت: در 5 سال گذشته بیشترین توجه به ورزش مناطق روستایی شده است.
وی گفت:در سال جاری در سطح استان بیش از 400 پروژه ورزشی کلنگ زنی و 370 پروژه نیز به بهره‌برداری رسیده است که 90 درصد این پروزه‌ها روستایی هستند.
منعمی خاطرنشان کرد: در سال جاری اعتبارات مناسبی برای ورزش روستاها در نظر گرفته شده  که مبلغی نیز در غالب بسته‌های ورزشی به هیئت‌های ورزشی مناطق روستایی توزیع می‌شود.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این مراسم گفت: ورزش در جامعه توانسته موفقیت‌هایی بزرگی برای ایران اسلامی توسط جوانان این مهین رقم زند.
داوری با اشاره به توجه اسلام به مسئله ورزش و نشاط در جامعه گفت:امر به ورزش امر به معروف است.
وی گفت:در دهه کرامت سال جاری نیز پنجمین جشنواره امام رضا با حضور ورزشکاران برگزار می‌شود.
وی از پیگیری و فعال سازی پروژه استخر شنا در این شهرستان خبر داد و گفت: از محل اعتبارات استانی نیز استادیوم ورزشی رشتخوار تکمیل می‌شود.
وی گفت: اکثر روستاهای بزرگ این شهرستان که بالغ بر 2500 نفر جمعیت دارد از امکانات ورزشی و تجهیزات ورزشی محروم هستنند.
فرماندار رشتخوار با اشاره به کمبود امکانات ورزشی در بخش جنگل هم اظهار داشت بخش جنگل با 19 روستا و یک شهر و  با 20 هزار نفر جمعیت فقط دارای یک سالن ورزشی هستند که نیاز به احداث سالن چند منظوره ورزشی هستند.
رضا جنگی همچنین خواستار تکمیل و تخصیص اعتبار برای استادیوم رشتخوار شد و گفت: استادیوم شهر رشتخوار با 15 میلیون تومان اعتبار تکمیل نمی‌شود بلکه بیش از 200 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.
وی خاطرنشان کرد: رشتخوار با اینکه نیمی از جمعیت آنان را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهد و بیش از 13 هزار
دانش‌آموز دارد متاسفانه فاقد استخر شنا است و مردم این شهرستان از ایت نعمت بزرگ محروم مانده‌اند.
این مسئول همچنین خواستار احداث سالن سوله برای رزمی‌کاران این شهرستان شد و گفت: نبود اسپانسر و کمبود اعتبارات ورزشی مانع از شرکت بسیاری از جوانان در صحنه‌های ورزش استان شده است.
فرماندار رشتخوار همچنین خواستار تخصیص اعتبار برای تکمیل و بهسازی گود باستانی در این شهرستان شد.
 انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول