اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور؛

6420 دانش‌آموز در ایجرود سال تحصیلی را آغاز کردند

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور 6 هزار و 420 دانش‌آموز در شهرستان ایجرود سال تحصیلی را آغاز کردند.

6420 دانش‌آموز در ایجرود سال تحصیلی را آغاز کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از ایجرود، زنگ مهر و مقاومت ظهر امروز به صورت مشترک در مدارس شهرستان ایجرود نواخته شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فرماندار شهرستان ایجرود پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی در آموزشگاه فاطمیه شهر زرین‌آباد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بهار تعلیم و تربیت را سنگ بنای اندیشه، علم و تفکر عنوان کرد و ادامه داد: هر برنامه‌ای که رسیدن به قله‌های کمال انسانی در پرتو علم، دانش و ایمان را طالب باشد باید از مدارس آغاز شود.
باقر اکبر‌پور از آموزش و پرورش به عنوان بهترین جایگاه برای عملیاتی شدن جهاد اقتصادی یاد کرد و ابراز داشت: با توجه به شعار سال، دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان به لحاظ داشتن ظرفیت لازم، باید به جهاد علمی پرداخت.
فرماندار شهرستان ایجرود خاطر نشان کرد: باید سپس تمام تلاش‌های خود را برای تربیت اقتصادی دانش‌آموزان به کار گرفت تا بتوان نیروهای کارآمدی را برای مدیریت انرژی تحویل جامعه داد.
در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: توسعه فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در جامعه از ضروریات امروز است.
نقی ناصر احمدی با بیان اینکه در سال تحصیلی 6 هزار و 420 دانش‌آموز وارد کلاس درس می‌شوند، تصریح کرد: این دانش‌آموزان در 119 مدرسه در این شهرستان مشغول فعالیت علمی می‌شوند.
وی ابراز داشت: گفتمان امروز بر پایه تکریم معلم، اولیاء و دانش‌آموز بنا نهاده شده است که ما نیز به نوبه خود تلاش خواهیم کرد با سیاست‌های تحولی مقام عالی وزارت همگام شویم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود به اولویت‌های سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: دایر شدن تمامی مدارس شهرستان در شیفت صبح، راه‌اندازی بنیاد نخبگان، توسعه مراکز فنی و حرفه‌ای و کار و دانش، برگزاری کلاس‌های آیه‌های تمدن، توسعه فعالیت‌های پژوهش سرا و ... از اولویت‌های کاری سال تحصیلی 91-90 است.
گفتنی است، در پایان مراسم از کسانی که در طرح هجرت 3 تلاش چشمگیری از خود نشان داده بودند تقدیر به عمل آمد و با نواخته شدن زنگ مهر بیش از 6 هزار دانش آموز ایجرودی با عبور از دروازه قرآن، تحصیل خود را آغاز کردند.
لازم به ذکر است در سال تحصیلی جدید در استان زنجان 182 هزار و 195 دانش آموز در مدارس استان زنجان تحصیل می‌کنند که 14 هزار و 800 دانش‌آموز کلاس اولی هستند که دو روز پیش جشن شکوفه‌ها را برگزار کردند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول