اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سال تحصیلی؛

زنگ مهر، بصیرت و مقاومت در مدارس قم نواخته شد‌

خبرگزاری فارس: زنگ مهر، بصیرت و مقاومت و پایداری همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس استان قم نواخته شد.

زنگ مهر، بصیرت و مقاومت در مدارس قم نواخته شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همزمان با آغاز سال تحصیلی و حضور دانش‌آموزان در مقاطع مختلف در مدارس استان قم زنگ مهر، بصیرت و مقاومت در مدارس قم نواخته شد، در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ مهر که در مدرسه شاهد جوادالائمه برگزار شد، جمعی از مدیران استان ‌قم، معاون وزیرآموزش ‌و پرورش، مدیرکل آموزش وپرورش استان قم و 360 دانش‌آموز دبیرستان شاهد جواد الائمه (ع)حضور داشتند.
در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از عکس چند تن از شهدای دوران دفاع مقدس در معرض دید عموم گذاشته شد که حجت‌الاسلام موسی‌پور به پاس احترام با اهدای شاخه‌های گل ارادت و احترام خود را به شهدای هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت.
در بخش دیگری از این مراسم پیام وزیر آموزش وپرورش قرائت شد که در بخشی از این پیام آمده است: انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) معمار و بنیانگذار انقلاب، موهبت و ودیعه الهی بود تا زمینه دستیابی به حیات طیبه را برای مردم ایران به ارمغان آورد.
در ادامه این پیام آمده است: مهم‌ترین پیام این حرکت عظیم، ضرورت تربیت انسان‌های صالح در سایه معارف بلند و انسان‌ساز مکتب اسلام بود تا بتواند زمینه‌های دستیابی به جامعه عدل مهدوی را فراهم کند. 
درپایان این مراسم از چند تن دانش‌آموزانی که در کنکور سال 90 رتبه‌های برتر را کسب کرده بودند با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول