اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز سال تحصیلی 91-90؛

زنگ مهر و مقاومت در مدارس استان مرکزی به صدا درآمد

خبرگزاری فارس: به مناسبت فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی 91-90 زنگ مهر و مقاومت صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس استان مرکزی به صدا در‌آمد.

زنگ مهر و مقاومت در مدارس استان مرکزی به صدا درآمد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک صبح امروز مراسم نمادین نواختن زنگ مدرسه راهنمایی پسرانه حکمت اراک با حضور استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح‌الله و جمعی از مسئولان استان مرکزی برگزار شد.
در این مراسم زنگ مهر توسط استاندار مرکزی و زنگ مقاومت توسط فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نواخته شد.
فرمانده سپاه روح‌الله در این مراسم گفت: پاسداری از خون 36 هزار شهید دانش‌آموز وظیفه بسیار سنگین و بزرگی است که بر عهده شما عزیزان دانش‌آموز است.
سردار غلامعلی ابوحمزه با اشاره به اینکه وظیفه دانش‌آموزان تنها و تنها تحصیل نیست، اظهار داشت: دانش‌آموزان باید در کنار تحصیل، به امر تزکیه و کسب معرفت، دوری و پرهیز از گناه بپردازند و برای سلامت جسم نیز ورزش را فراموش نکنند.
وی افزود: دانش‌آموزان تلاش کنند که از آغاز سال تحصیلی با برنامه به جلو حرکت کرده و معلمان با تمام توان برای آموزش و تربیت دانش‌آموزان که آینده‌سازان کشور هستند همت کنند.
استاندار مرکزی نیز در این مراسم گفت: هیچ مکتبی به اندازه اسلام به دنبال کسب علم نیست و کشور ما در این راستا قدم‌های موثری را برداشته است.
علی‌اکبر شعبانی‌فرد افزود: جمهوری اسلامی ایران با تاکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب در جهان از جایگاه و رتبه علمی خوبی برخوردار است و ارتقای این جایگاه باید با تلاش دانش‌آموزان و دانشجویان روز به روز بالاتر رود.
وی با اشاره به اینکه دشمنان تحمل دیدن موفقیت‌های ایران اسلامی را ندارند و در صدد به انحراف کشیدن جوانان هستند، بیان داشت: وظیفه مهم و خطیر دانش‌آموزان و دانشجویان شناسایی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.
استاندار مرکزی آغاز سال تحصیلی را بزرگترین و با شکوه‌ترین مراسم عنوان کرد و اظهار داشت: امروز بیش از 12 میلیون و 300 هزار دانش‌آموز کشور وارد مدرسه‌ها می‌شوند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در ادامه این مراسم گفت: یکی از زیباترین روزهای دانش‌آموزان همین روز است که امیدواریم دانش‌آموزان این سال تحصیلی را هم برای کسب علم و هم برای کسب معرفت با موفقیت‌ بگذرانند.
سیف‌الله کریم‌زاده اظهار داشت: دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی نظام هستند و باید برای کسب علم و دانش و فتح قله‌های بزرگ و عزت و عظمت کشور تلاش کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول