اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج خبر داد:

آمادگی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج از آمادگی مدارس این منطقه برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: در ایام تابستان در بسیاری از مدارس ناحیه دو طرح هجرت اجرا شده است.

آمادگی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی فرهادی عصر امروز طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تکمیل مدارس این ناحیه، دو مدرسه جدید راه‌اندازی شده که یکی فنی و حرفه‌ای و دیگری کار و دانش است.
وی تصریح کرد: البته به طور کامل نیازها برطرف نشده و باید تلاش کنیم تا ضمن تجهیز و توسعه اماکن آموزشی فعلی، شرایط تحصیل مناسب‌تر دانش‌آموزان را در مدارس فراهم کنیم.

*فردیس نیازمند ساخت چند مدرسه جدید است
این مسئول با اشاره به نیازهای منطقه فردیس کرج اظهار داشت: در این منطقه ما شاهد رشد مهاجرپذیری هستیم و جمعیت فردیس همواره رو به افزایش است.
فرهادی تاکید کرد: باید امکانات آموزشی نیز متناسب به افزایش جمعیت در فردیس گسترش یافته و این امر نیازمند تامین اعتبارات مالی و همچنین ورود جدی‌تر خیرین مدرسه‌ساز است.
وی افزود: در صورت افزایش مدارس منطقه فردیس، شاهد کاهش تراکم دانش‌آموزان در هر مدرسه بوده و به طور قطع این امر به افزایش کیفیت آموزشی نیز کمک خواهد کرد.

*اجرای طرح هجرت در 18 مدرسه
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شهرستان کرج در ادامه از اجرای طرح هجرت در 18 مدرسه این ناحیه خبر داد و گفت: خدمات مربوط به طرح فوق در این مدارس با حضور سه هزار دانش‌آموز ارائه شد.
وی از  شاداب سازی مدرسه‌ها، اجرای برنامه‌هایی برای هوشمند سازی آموزش و همکاری دانش‌آموزان در تجهیز و نوسازی مدارس را از جمله اقدامات انجام شده در قالب طرح هجرت توصیف کرد.
فرهادی در پایان تاکید کرد: مدارس ناحیه دو شهرستان کرج آمادگی کامل دارند تا سال جدید تحصیلی را در شرایطی مناسب آغاز کنند و برای انجام این مهم تلاش‌های زیادی طی ماه‌های اخیر صورت گرفته است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول