اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اعلام کرد:

برگزاری جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی در ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: همزمان با برگزاری جشنواره شعر ترکی رضوی جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی در ارومیه برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی در ارومیه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه فریدون سید مصطفوی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات شهید غربالدوست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: سال گذشته نخستین جشنواره رضوی با عنوان نشریه دیواری در استان فارس برگزار شد، امسال 8 استان به جمع برگزار کنندگان این جشنواره افزوده شده‌اند که یکی از آنها استان آذربایجان غربی است.
وی تصریح کرد: جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی در ایران و جهان عنوان اصلی این جشنواره است که امسال این جشنواره فقط در سطح ملی و برای افراد 7 تا 17 سال برگزار می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: این جشنواره در قالب نقاشی و عکاسی در سال 90 برگزار می‌شود و هدف از برگزاری ااین جشنواره نشر و ترویج فرهنگ رضوی و شناساندن شخصیت والای امام رضا ( ع )، گرامیداشت پدیدآورندگان آثار برتر هنری در زمینه فرهنگ‌سازی است.
مصطفوی با بیان اینکه یک هزار و 987 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، گفت: از این تعداد 714 اثر در قالب عکس و یک هزار و 273 اثر در قالب نقاشی است.
وی زمان افتتاح این جشنواره را 9 مهر ماه عنوان کرد و افزود: 8 اثر به عنوان آثار برتر در جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی معرفی می‌شوند.
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با تقدیر از همکاری سایر استان‌ها در این زمینه، تصریح کرد: استان‌های فارس،‌ خراسان رضوی، خوزستان و استان مرکزی بیشترین کمک‌ها را در این زمینه داشتند.
مصطفوی با بیان اینکه امسال جشنواره قصه‌گویی بین‌المللی نیز به همت کانون فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان در ارومیه برگزار می‌شود، افزود: بیش از 15 کشور جهان در این جشنواره حضور خواهند داشت.
وی با بیان اینکه تمام این قصه‌ها در قالب کتاب چاپ می‌شوند، گفت: در این راستا سال گذشته 50 قصه در استان هرمزگان برگزار شد.   
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول