اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین خبر داد:

افتتاح 2 مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: به مناسبت هفته دولت و با پیگیری استانداری قزوین، دو مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان افتتاح شد.

افتتاح 2 مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، طیب ملکپور بیان کرد: مرکز فرهنگی و هنری خاکعلی از توابع شهرستان آبیک و مرکز فرهنگی و هنری سگز آباد از توابع شهرستان بوئین زهرا دو مرکزی هستند که به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.
وی ادامه داد: با پیگیری کانون استان، مرکز خاکعلی با مساحتی افزون بر یکهزار متر و اعتبار 400 میلیون تومان ساخته شد و مرکز فرهنگی و هنری سگز آباد با مساحت 2 هزار متر و اعتبار 450 میلیون تومان از محل بودجه عمرانی استان بازسازی شد که افتتاح عمرانی هر دو مرکز در هفته دولت انجام گرفت.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین عنوان کرد: در مراسم افتتاح مرکز خاکعلی معاون پشتیبانی استاندار، فرماندار آبیک و شهردار و بخشدار خاکعلی و دیگر مسئولان استان حضورداشتند، همچنین در مراسم افتتاح مرکز سگزآباد استاندار قزوین حضور یافت.
وی خاطرنشان کرد: وجود آسمان نما و سالن سینمای پیشرفته از جمله امکانات ویژه این دو مرکز است.
به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، استاندار قزوین در مراسم افتتاح کانون پرورش فکری سگزآباد اظهار کرد: این طرح فرهنگی سبب روحیه بخشی به خدمتگزاران استان است.
احمد عجم افزود: خدمتگزاران ملت تلاش کنند هم نمی‌توانند وظیفه خود را کامل انجام دهند و باید بیش از این به مردم خدمت کرد.
وی یادآور شد: افتتاح مرکز کانون حاصل کمک و همکاری صادقانه‌ای است که اکنون به بهره‌برداری رسیده و جای تبریک به کودکان و نوجوانان دارد که این مرکز متعلق به آنان است.
استاندار قزوین تأکید کرد: لازم کودکان و نوجوانان با حفظ و نگهداری درست و استفاده شایسته از کانون و امکانات آن، امکان توسعه و تجهیز بیشتر آن را فراهم آورند و کانون مکانی برای پربارسازی استعداد و وقت آینده‌سازان ایران اسلامی است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول