اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس:

دچار یک جنگ فرهنگی تمام عیار هستیم

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس گفت: دچار یک جنگ فرهنگی تمام عیار هستیم.

دچار یک جنگ فرهنگی تمام عیار هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، محمدتقی زمانیان  در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی سرودهای انقلاب و دفاع مقدس که در  شهرستان آباده برگزار شد، اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم ایران به تنهایی در مقابل تمام دشمنان ایستادگی کردند.
وی اضافه کرد: بسیاری از کشورهای منطقه و جهان در مقابل ایران ایستادند و از دشمن کشورمان پشتیبانی کردند اما در مقابل این جنگ دفاعی شکل گرفت که متشکل از تمام مردم ایران بود.
این مسئول ادامه داد: نقش‌های مختلفی در دوران دفاع مقدس به وجود آمد که هریک از افراد به خوبی با ایفای نقش خود در جنگ سهیم شدند.
محمدتقی زمانیان گفت: یکی از میدان‌هایی که در زمان جنگ توانست انگیزش ایجاد کند هنر بود که یکی از بارزترین مصداق‌های آن سرود زیبای قصه بابا است.
این مسئول تصریح کرد: به خاطر دارم در سال 1361و زمانی که سمینار هیئت دولت با استانداران تشکیل شد این گروه با اجرای سرود زیبای قصه بابا تمام مسئولان کشور را در تاثیر قرار داد.
وی خاطرنشان کرد: نقش هنر در دوران دفاع مقدس  هنوز نیز در خاطرات باقی مانده است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس ادامه داد: دفاع مقدس برکات بسیار ارزشمندی داشت و سبب شد ضعف‌های کشور در موارد بسیاری بر ما آشکار شود.
وی اذعان کرد: جنگ نظامی را پیروز شدیم اما هنوز در میدان جنگ فرهنگی و اقتصادی حضور داریم و دچار یک جنگ فرهنگی تمام عیار هستیم که باید در این زمینه نیز  برنامه‌ریزی  مناسب و موثری صورت گیرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول