اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

دفاع مقدس الگوی مقاومت برای مردم دنیاست

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: دفاع مقدس الگوی مقاومت و پایداری و نماد اسلامی برای ملت‌های آزاده دنیاست.

دفاع مقدس الگوی مقاومت برای مردم دنیاست
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی استانداری استان فارس، حسین صادق عابدین در مراسمی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیراز برگزار شد، با گرامیداشت فرارسیدن این ایام اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره خون پاک شهیدانی است که با خون خود میهن اسلامی را آبیاری کردند و ثمره ایثار مادرانی است که زینب‌وار ایستادگی کردند و پیام انقلاب اسلامی را در گوش جهانیان فریاد زدند. 
وی افزود: دفاع مقدس محاسبات و قواعد غرب را بر هم زد و این خیزش عظیم، در مقابله با فعالیت‌های ضد دیدنی نظام‌های لائیک غربی و گسترش نفوذ اسلام به صحنه سیاسی دنیا بسیار موفق عمل کرد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به تلاش دشمنان برای اعمال فشارهای سیاسی و اقتصادی و تهدیدات نظامی علیه انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان قبل از آغاز جنگ تحمیلی، تلاش‌های بی‌شماری در مقابله با انقلاب اسلامی انجام دادند و با به‌کارگیری برخی عناصر خودفروخته تلاش کردند تا از تاثیرگذاری نفوذ عمیق اندیشه‌های ناب حضرت امام خمینی (ره) بر دنیای شرق و غرب بکاهند.
صادق عابدین افزود: رژیم صدام با زیر پا گذاشتن قوانین و معاهدات بین‌المللی جنگ، مرتکب جنایات جنگی بسیاری در دروان دفاع مقدس شد و با هدف از میان بردن نظام جمهوری اسلامی از هیچ عمل غیر انسانی و ضد بشری خودداری نکرد.
وی تصریح کرد: دفاع مقدس سند افتخار و هویت دینی و انقلابی ماست چراکه ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در مقابل رژیم تا دندان مسلح صدام ایستادگی کردند و اکنون نیز به الگوی مقاومت و پایداری و نماد اسلامی دنیا تبدیل شده‌اند.
رئیس شورای تامین استان فارس بهره‌گیری از تدابیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) را از جمله رموز پیروزی در دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: ایستادگی برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل اسلامی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیشرفت و سربلندی در تمام بخش‌های اقتصادی، نظامی و سیاسی را برای میهن اسلامی ما به ارمغان آورده است.
صادق عابدین با تقدیر از مجموعه نیروی‌های مسلح مستقر در استان فارس تصریح کرد: به برکت خون مطهر شهدا، همدلی و وحدت در میهن اسلامی روز به روز در حال تقویت است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول