اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی کمیته امام یزد خبر داد:

برگزاری جشن خودکفایی مددجویی در فرهنگ رضوی‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت: جشن خودکفایی مددجویی در فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری جشن خودکفایی مددجویی در فرهنگ رضوی‌
 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جشنواره امام رضا(ع)، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد اظهار داشت: همزمان با برگزاری همایش بزرگ رسیدگی به محرومان جامعه در فرهنگ رضوی‌، جشن خودکفایی یک هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان یزد برگزار می‌شود.
 مهدی نشاسته‌گر، افزود: جشن خودکفایی مددجویی همزمان با همایش رسیدگی به محرومان در فرهنگ ‌رضوی در یک روز و در 2 سالن مجزا برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: همایش بزرگ رسیدگی به محرومان جامعه در فرهنگ رضوی در روز 10 مهرماه همزمان با دهه کرامت در محل دانشگاه یزد برگزار و در این همایش آثار برگزیده معرفی و به نفرات برتر هدایایی اهدا می‌شود.
نشاسته‌گر افزود: ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت از مهم ترین رویکردهای این نهاد است و تا کنون بیش از 60 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده و کمیته داوران در حال بررسی آثار رسیده هستند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول