اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان:

وضعیت ترافیکی جاده‌های زنجان عادی است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیکی در جاده‌های استان زنجان عادی است.

وضعیت ترافیکی جاده‌های زنجان عادی است
عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در طی سه روز گذشته جاده‌های استان به خصوص از دیشب از سمت استان قزوین به زنجان، تبریز به زنجان و بیجار به زنجان به صورت نیمه سنگین و نسبت به سایر جاده‌های استان پر حجم‌تر بود.
وی با بیان اینکه در طی سه روز گذشته یک تصادف فوتی و چهار تصادف منجر به جرح در جاده‌های استان رخ داده است، افزود: در این تصادفات یک نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند که یک نفر از مجروحان نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: علت تصادفات عدم توجه به جلو و واژگونی بوده است‌.
وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت ترافیکی در جاده‌های استان عادی است، ولی با توجه به اینکه با پایان تعطیلات تردد به سمت روستاها از مرکز با آغاز سال تحصیلی بیشتر می‌شود، یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود ترافیک جاده از سمت مرکز استان به روستاها با حجم ترافیک مواجه است.
رشتیانی خاطرنشان کرد: معلمانی که از مرکز استان به روستاها می‌روند باید از داشتن معاینه فنی خودرو مطمئن شده و در صورت داشتن اضافه سرنشین برخورد جدی صورت می‌گیرد.
وی تصریح کرد: با خودروهایی که متناسب با ظرفیت خودرو اضافه مسافر داشته باشند جلوگیری شده و متوقف می‌شوند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری 23 نفر از رانندگان نمره منفی 30 را گرفته و گواهینامه آنان تا سه ماه توقیف شده و پس از سه ماه با پرداخت 40 هزار تومان خودروی آنان آزاد می‌شود.
وی از توقیف 60 خودور به طور میانگین در هر روز در طی سه روز گذشته خبر داد و افزود: توقیف خودروهای متخلف در دستور کار پلیس قرار دارد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول