اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

رضایتمندی از پلیس راهور افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش رضایتمندی مردم از پلیس راهور خبر داد.

رضایتمندی از پلیس راهور افزایش یافته است
به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سردار حسین رحیمی در نخستین جلسه شورای راهبردی پلیس راهنمایی، رانندگی تهران بزرگ افزود: براساس آمار به دست آمده از سامانه 197 در 5 ماه  اول سال 90 و مقایسه آن با همین بازه زمانی در سال 89 نشان از افزایش رضیاتمندی مردم نسبت به راهنمایی و رانندگی است، به نحوی که 44 درصد انتقادها از سازمان کاهش 46 درصد تقدیر و 45 درصد رضایتمندی از کارمندان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: اصلاح رفتار سازمانی در ساختار ناجا آغاز شده و پلیس راهنمایی و رانندگی در همین راستا به دنبال ارائه خدمات مناسب و شایسته حرکت کرده است.

سردار رحیمی بیان داشت: بر طبق گفته امام خمینی(ره) مردم ولی نعمتانمان هستند. پس باید در ساختار راهنمایی و رانندگی نگاه ارباب و رعیتی به نگاه ولی نعمتی تغییر یابد. این مهم محقق نخواهد شد مگر اینکه بدانیم حفظ کرامت و ادب در برخورد با مردم یکی از وظایف اصلی پلیس راهور است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جلسه شورای راهبردی نشانگر حساس‌بودن سازمان به مقوله اصلاح ساختار رفتاری در سازمان است ابراز داشت: رفتارهای پلیس نسبت به سالهای قبل متفاوت شده و این باعث افزایش وجه مردمی پلسی شده است. ما از تمام امکانات بهره برده‌ایم تا برخوردهایمان با مردم کاهش یابد. لذا استفاده از تکنولوژیهای روز را در دستور کار قرار داده‌ایم.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول