اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد:

استقبال مسافران از امامزاده‌های مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مسافران بعد از ماه مبارک رمضان و عید فطر استقبال خوبی از امامزاده‌های مازندران کرده‌اند.

استقبال مسافران از امامزاده‌های مازندران
حجت‌الاسلام سیف الله سهرابی امروز در گفت‌وگوی با خبرنگار فارس در ساری درباره حضور مسافران در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه اظهار داشت: با فرارسیدن عید سعید فطر و تعطیلات این عید، مسافران زیادی از سراسر کشور به ویژه از استان تهران به مازندران عزیمت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه پیش از شروع تعطیلات، هماهنگی‌های لازم درباره حضور مسافران در امام‌زاده‌ها صورت گرفته است، تصریح کرد: فضای استراحت در کنار امامزاده‌ها و همچنین در صحن امامزاده‌ها برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده و در اختیار گردشگران و مسافران قرار می‌گیرد.
سهرابی با اشاره به اینکه از روز گذشته تا به حال، امامزاده‌ها میزبان خیل عظیمی از مسافران بوده‌اند، تصریح کرد: به ویژه امامزاده‌های بین جاده‌ای مانند امامزاده عبدالله جاده آمل، امامزاده عبدالحق سوادکوه و امامزاده ابوطالب پذیرای جمعیت زیادی از مسافران بوده‌اند و همچنین در امامزاده‌های بین راهی مسیر جاده کندوان در غرب استان هم، مسافران زیادی از صحن امامزاده و فضای اطراف آن استفاده کرده‌اند.
وی ادامه داد: به صورت تخمینی، نسبت به قبل از ماه مبارک رمضان در این مرحله شاهد مسافران بیشتری هستیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان اینکه آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافران و گردشگران را داریم، یادآور شد: مسافران استقبال خوبی از امامزاده‌ها کرده‌اند.
وی درباره برنامه‌های فرهنگی این مراکز خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌هایی از موزه و تاریخچه امامزاده‌ها در این مراکز برگزار است و متناسب با هر روز با حضور روحانیان و شخصیت‌های استانی برنامه فرهنگی برگزار می‌شود.
وی در پایان گفت: برگزاری نماز جماعت در این مراکز هم ره‌توشه‌ای برای مسافران است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول