اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره راه نیشابور انجام شد؛

اتمام عملیات آسفالت راه امامزاده باغشن نیشابور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری نیشابور از احداث 3 کیلومتر راه روستایی و انجام چندین مورد عملیات راهداری در دوماهه اول تابستان خبرداد.

اتمام عملیات آسفالت راه امامزاده باغشن نیشابور
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و ترابری خراسان رضوی، محمدجواد نجار با اعلام این خبر اظهار داشت: اتمام عملیات احداث و آسفالت راه امامزاده باغشن و محور قدیم نیشابور- سبزوار  در محدوده روستای قطن‌آباد به طول 6/2 کیلومتر از مهم‌ترین فعالیت‌های این اداره در 2 ماه گذشته است.
وی زیرسازی 3 کیلومتر و آسفالت 600 متر از محور روستایی خانلق و چهار باغ و اجرای زیرسازی و نصب ابنیه فنی محور سه چوب سنگویی را از دیگر فعالیت‌های این اداره در بخش راهسازی عنوان کرد.
معاون مدیرکل راه و ترابری خراسان رضوی مرمت ابنیه فنی از جمله رفع سولفات‌خوردگی ابنیه در محور قدیم نیشابور- سبزوار، مرمت و تعریض پل‌های سه محور کاشمر، عبدالله گیو و نصیر آباد، تنقیه و حریم زنی پل‌های محور قدیم نیشابور- سبزوار و ایجاد خاکریز در ورودی دهانه پل‌های محور جدید مشهد را از عمده اقدامات راهداری در این مدت عنوان کرد.
وی با اشاره به عملیات شانه‌زنی و تنظیم شانه در محورهای کاشمر، سبزوار و عبدالله گیو به طول مجموع 130 کیلومتر اجرای 100 متر مربع لکه‌گیری محورها و موج تراشی تمام محور نیشابور- مشهد را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راهداری اعلام کرد.
رئیس اداره راه و ترابری نیشابور به اقدامات انجام شده در این مدت برای افزایش ایمنی راه‌ها نیز اشاره کردو گفت: نصب 40 متر مربع تابلو اطلاعاتی و 300 عدد تابلو اخطاری و انتظامی از جمله اقدامات صورت گرفته به منظور بهبود امنیت راه‌ها است.
نجار گفت: احداث یک دستگاه پل 8 متری در محور روستایی نیرآباد-توزنده جان تیر گذشته به پایان رسید و در حال حاضر  این پل در حال بهره‌برداری است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول