اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

رهبری در اجلاس بیداری راهبرد اسلام را اطلاع‌رسانی کردند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اجلاس بیداری اسلامی و سخنان رهبری در این اجلاس گفت: رهبری در این اجلاس نیز همچون برنامه‌های دیگر با درایت، مسائل راهبردی نظام و اسلام را اطلاع‌رسانی کردند.

رهبری در اجلاس بیداری راهبرد اسلام را اطلاع‌رسانی کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی شامگاه شنبه در یادواره 13 تن از شهدای روستای قلعه‌سر نکا بیان داشت: هیچ قطره خونی با ارزش‌تر از خون شهدا نیست و همه ما باید قدردان این خون شهدا بوده و در پاسداشت نام و یاد شهدا بکوشیم.
وی گفت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و پیام شهدا، از مهم‌ترین وظایف ما در شرایط کنونی است که نباید نادیده گرفته شود.
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اکنون کشور ما به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام دارای ابهت و عزت خاصی در جهان است، تصریح کرد: باید شرایط بهره‌مندی جهان اسلام از آموزه‌های مختلف فرهنگی، دینی و اخلاقی در کشور ما فراهم شود.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: باور و تقویت فرهنگ شهادت در جامعه از ضروریات مهم نسل جدید است که برای افزایش بصیرت‌افزایی و رشد بیداری اسلامی در جهان بسیار موثر و مثمر ثمر است.
سلیمانی ابراز داشت: برگزاری یادواره‌ها و آیین‌های گرامیداشت شهدا برای آشنایی نسل سوم انقلاب با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های این عزیزان، ضروری است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اجلاس بیداری اسلامی و سخنان رهبری در این اجلاس خاطرنشان کرد: رهبری در این اجلاس نیز همچون برنامه‌های دیگر با درایت، مسائل راهبردی نظام و اسلام را اطلاع‌رسانی کردند.
این مسئول متذکر شد: تا فرهنگ ولایت‌مداری در جامعه نهادینه نباشد هیچ رشد و ترقی برای ملت متصور نیست و اکنون بیداری اسلامی و صدور انقلاب ما به جهان بیانگر وجود رهبری در نظام ماست.
سلیمانی در پایان اذعان داشت: عزت، آبرو، عفاف، حجاب و حیثیت ما در گرو فرهنگ شهید و شهادت و ولایت‌مداری است که باید در راس امور ما قرار گیرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول