اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشهد:

در زمان امام صادق (ع) جریان‌هایی مدعی رهبری سرنگون شدند

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: در زمان امام صادق (ع) جریان‌هایی مدعی رهبری سرنگون شدند.

در زمان امام صادق (ع) جریان‌هایی مدعی رهبری سرنگون شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خظبه‌های نماز جمعه شهرستان مشهد اظهار داشت: مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس را به عنوان سالگرد هشت سال حماسه است که عظمت ما در گرو آن حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام بود.
وی تاکید کرد: بچه‌های دوران دفاع مقدس به عنوان نسل انقلاب هم اکنون در عرصه‌های مختلف تولید و توانمندی کشور در عرصه‌های گوناگون حضور تاثیر گذار دارند.
وی تاکید کرد:‌ هیچ‌کدام از رهبران و پیروان مذاهب در روی کره زمین شخصیت علمی، فکری و عظمت حضرت امام جعفر صادق (ع) را ندارند.
علم‌الهدی افزود:‌ در زمان حضرت امام صادق (ع) جریان‌هایی در میان امت اسلامی به وجود آمدند که مدعی رهبری در مسائل و معارف دینی را داشتند.
وی اظهار داشت: دستگاه حکومتی در آن زمان هم از روز نخست درصدد ایجاد انحراف بین مردم بود تا محور سکولار بودن حکومت را توسعه داده و روی این امر اصرار داشت که مسئله سیاست در جامعه جدا از معارف دینی است.
امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد:‌ در مراسم رژه دفاع مقدس تهران موشک بالستیک هوشمند و کروز دوربرد به نمایش گذاشته شد که اگر نیروهای مسلح کشور همین دو موشک را در عرصه مقابله با استکبار به کار گیرند یک پرنده نمی‌تواند بر فراز دریای عمان و خلیج فارس پرواز کند.
وی تصریح کرد: 60 درصد انرژی دنیا از طریق دریای عمان و خلیج فارس صادر می‌شود و اگر قرار شد نیروهای حماسه‌ساز ایران اسلامی تصمیم بگیرند در عرصه مقابله با تجاوزات استکبار از این تجهیزات نظامی استفاده کنند، دشمنان ضربات سهمگینی متحمل می‌شوند. 
علم‌الهدی افزود: پدران و مادران نباید تمام امور تعلیم و تربیت فرزندان خود را به مدرسه بسپارند زیرا یک مدیر و معلم نمی‌تواند بیش از 200 دانش‌آموز را کنترل کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول