اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ:

ایران با تبعیت از رهبری به پیروزی نهایی رسیده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ایران اسلامی با تبعیت محض از ولایت فقیه به پیروزی نهایی رسیده است.

ایران با تبعیت از رهبری به پیروزی نهایی رسیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شامگاه پنج‌شنبه احمد اسماعیلی در مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدا در بهشت زهرا (س) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:  امروز به لطف خدا علی‌رغم همه فشارهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، اکنون کشور ما به پیروزی نهایی رسیده است و پیروزی ملت ایران با تبعیت محض از ولایت فقیه به دست آمد و در زمان حاضر نیز وظیفه ملت ایران همچون گذشته تبعیت از ولایت فقیه است که آگاهانه و هوشیارانه در مسیر ولایت حرکت می‌کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی و ایثار، تاریخ اسلام را زنده نگاه داشتند و ایثارگری‌های آنان باید همیشه برای نسل جوان بازگو شود.
وی ادامه داد: جبهه محل ایثار، گذشت و جانفشانی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بود و آنان با ایمان و اتکا به رهبریت و مرجعیت توانستند در تمام عرصه‌های جنگ دشمنان اسلام را به خاک و خون بکشند و همه آحاد جامعه به‌ویژه مسئولان وظیفه بسیار سنگینی در قبال خون پاک شهدا دارند و همه باید آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر را حفظ کنیم و نگذاریم گذشت زمان این جانفشانی‌ها را فراموش کند.
اسماعیلی با اشاره به هفته دفاع مقدس تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که ملت ایران همیشه آماده دفاع از مرزهای کشور است و هیچکس نمی‌تواند عزت و آبروی ملت مسلمان ما را تهدید کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای غربی تصور می‌کردند که با حمله نظامی می‌توانند ملت ما را به زانو درآورند، اما بی‌اساسی این خیال خام خیلی بر همگان مشخص و معلوم شد.
وی در ادامه تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی به مراتب قوی‌تر از روزهای نخست انقلاب و دوران جنگ تحمیلی شده‌اند و دشمنان ما در صورت هر گونه حمله نظامی به ایران،‌ تا ابد پشیمان خواهند شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در پایان با اشاره به بیداری اسلامی تصریح کرد:‌ این بیداری و بصیرت مسلمانان ناشی از انقلاب شکوهمند اسلامی است و امروز جهانیان به اقتدار ایران و تاثیرگذاری اندیشه اسلامی رهبری معظم انقلاب پی برده‌اند.
همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس، گلزار شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در بهشت زهرا (س) با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان لشگری و کشوری و اقشار مختلف مردم گلباران و عطرافشانی شد.
پیام مقام معظم رهبری در ابتدای این مراسم توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران قرائت شد.
اجرای سرود، مداحی مداحان اهل بیت (ع)، پرواز پاراموتورهای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر فراز مزار شهدای بهشت زهرا (س)، گلباران مزار شهدا توسط بالگردها و اهدای هزاران شاخه گل از جمله برنامه‌های این مراسم معنوی بود و پس از آن مزار شهیدان به عنوان نماد استقامت و سرافرازی و همیشه جاوید میهن اسلامی، توسط امت شهید پررور، با گلاب شست‌وشو داده شد.
همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاه ایثار و شهادت در گلزار شهدا برپا شده بود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول