اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد یزد خبر داد:

انتخاب بانوی خوشنویس برتر در جشنواره خوشنویسی رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: در نهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد بانوی خوشنویس برتر انتخاب می‌شود.

انتخاب بانوی خوشنویس برتر در جشنواره خوشنویسی رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، محمود عالی‌شوندی اظهار داشت: در این دوره جشنواره ملی خوشنویسی با هدف ارتقای سطح فعالیت هنری و اجتماعی بانوان و ارج نهادن به فعالیتشان، علاوه بر داوری آثار آنها در بخش عمومی جشنواره، برای تعیین بانوی خوشنویس برتر داوری مجددی بین آثار آنان توسط هیئت داوران صورت می‌گیرد.
دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی ادامه داد: در بخش ویژه بانوان یک بانوی خوشنویس برتر در رشته‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث انتخاب و با اهدای لوح افتخار و مبلغ شش میلیون ریال از ایشان تقدیر می‌شود.
عالیشوندی تصریح کرد: چنانچه در هر یک از رشته‌های جشنواره، بانویی حائز رتبه اول تا سوم شد در آن رشته خانم خوشنویس دیگری به عنوان شایسته تقدیر معرفی خواهد شد و مبلغ جایزه با نظر هیئت داوران تعیین می‌شود.
وی یادآور شد: برخی درخواست داشتند که داوری بانوان خوشنویس و اعلام نتایج آن در این دوره جشنواره به صورت مجزا انجام شود ولی طبق بررسی‌ها و مطالعات دبیرخانه دائمی جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد این کار غیر تخصصی بود و به همین علت داوری آثار به صورت تفکیک بانوان از آقایان انجام نمی‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول