اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی خبر داد:

حضور 12 کشور در جشنواره قصه‌گویی رضوی

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی گفت: 12 کشور جهان در جشنواره قصه‌گویی رضوی حضور دارند.

حضور 12 کشور در جشنواره قصه‌گویی رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، قاسم عزیز زاده گرجی در نشست مشترکی با حضور مدیر کانون پرورش فکری مازندران اظهار داشت: با توجه به اهمیت و نقش اطلاع‌رسانی در این جشنواره ضروری‌است تا با حضور روابط عمومی این کانون و بهره‌گیری از توان خبری فعالان عرصه اطلاع‌رسانی کمیته‌ای در این زمینه تشکیل شود.
وی افزود: یکی از عمده فعالیت‌هایی که می‌تواند در این کمیته مدنظر واقع شود استفاده از نظرات مسئولان استانی، علما و اندیشمندان دینی و فرهنگی،  هنرمندان و تمام عوامل تاثیرگذار در روند کیفی جشنواره است.
دبیر جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی افزود: با توجه به اینکه بیش از دو هزار اثر توسط سه گروه کودک، نوجوان و بزرگسال به دبیر خانه جشنواره ارسال شد، داوری اولیه آثار توسط 12 داور و داوری مرحله نهایی توسط 3 داور صورت می‌گیرد.
عزیززاده گرجی تصریح کرد: شرکت‌کنندگانی از کشور‌های لبنان، تاجیکستان، سوئد، زیمباوه، پاکستان، بوسنی، سوریه، مالزی، ترکیه، لهستان، آلمان و افغانستان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.
دبیر دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی با اشاره به آمار آخرین داوری‌های صورت گرفته آثار ارسالی به جشنواره قصه‌گویی رضوی افزود: بیش از 60 اثر خارجی به دبیر‌خانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد در مرحله نهایی 7 اثر انتخاب شد و از آثار داخلی در سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسالان از هر گروه سنی 3 اثر در مرحله نهایی توسط داوران انتخاب می‌شوند.
وی یادآور شد: بالا‌ترین آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره از استان‌های کشور مازندران با 490 اثر خوزستان 246 و کرمان 138 اثر رتبه اول تا سوم استانی را به خود اختصاص داده اند.
گرجی ادامه داد: برای هرچه بهتر برگزاری جشنواره رضوی شیوه‌نامه دومین دوره جشنواره قصه‌گویی رضوی تهیه شده و به چاپ رسیده است که این شیوه‌نامه از طریق سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،امور بین الملل کانون پرورش فکری و جامعه‌المصطفی قم و مشهد به همراه ترجمه به 60 کشور دنیا ارسال شده است.
دبیر جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی افزود: برای هرچه بهتر برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی کمیته‌های مختلفی چون اطلاع‌رسانی، مالی، تشریفات، اجرایی، حراست، نظارت و ارزیابی، سمعی و بصری نیز شکل یافته است تا برنامه‌های اجرایی در مسیر درست و تخصصی خود هدایت شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول