اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره:

ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان انتقال یابد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: انتقال مفاهیم و نتایج جنگ یک پروژه ملی و همه جانبه بوده و به فرد یا ارگان خاصی مربوط نمی‌شود.

ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان انتقال یابد
علی صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با بیان اینکه دفاع مقدس علاوه بر گشودن باب شهادت بهره‌های دیگری نیز برای کشور ما به همراه داشت، اظهار داشت: دفاع مقدس موجب شد ما ایرانیان به خود آمده و آگاه شویم دیگرانی که تا دیروز نفت ما را برده و در ازای آن کمترین خدمات را به ما می‌دادند فقط به دنبال منافع خود بوده‌اند.
وی افزود: تحریم‌های اقتصادی سیاسی جهان غرب علیه کشور ایران موجب شد که ما با رهنمودها و تدابیر امام خمینی (ره) به خودکفایی بیاندیشیم و اندیشه ما سبب پیشرفت در تمام زوایای علمی شد.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره تصریح کرد: دفاع مقدس موجب شد که ما موشک تولید کرده و در زمان جنگ که به ما سیم خاردار هم نمی‌دادند، هواپیمای صاعقه و موشک‌های با بُرد بالای 2 هزار کیلو متر و زیردریایی تولید کنیم.
صادقی دفاع مقدس را یک دانشگاه دانست و گفت: پرورش‌یافتگان این دانشگاه امروز اساتید و مسئولان نظام هستند و در این میان انتقال مفاهیم و نتایج جنگ یک پروژه ملی و همه جانبه بوده و به فرد یا ارگان خاصی مربوط نمی‌شود و وظیفه همگان است که در انتقال مطالب جنگ جهاد کنیم.
وی به نقش اردوهای راهیان نور در انتقال مفاهیم و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: برنامه اردوی راهیان نور آموزش و پرورش امری بسیار عالی بوده و استفاده از آن برای همه دانش‌آموزان به مرور امکان‌پذیر است که همه ارگان‌ها باید در این امر یاری‌گر بوده و زمینه ارتقای محتوای این اردوها را فراهم کنند تا بتوان مفاهیم دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال داد.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره اضافه کرد: مدیران آینده در دست آموزش و پروش است که اگر کوتاهی صورت بگیرد، آینده کشور در خطر است که همه باید دست در دست هم داده و با تلاش و همت مضاعف زمینه پیشرفت روزافزون کشور را فراهم کنیم.
صادقی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان کشور بیان کرد: باید نسل جوان کشور را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کرده و ایشان را در مسیر دفع این توطئه‌ها و نقشه‌های شوم یار و یاور باشیم که برگزاری اردوهای راهیان نور نقش ارزشمندی در این ایفا می‌کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول