اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تاکسیرانی جهرم خبر داد:

ترویج فرهنگ نماز توسط تاکسیرانان جهرمی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی جهرم گفت: تاکسی‌های جهرم با نصب و توزیع احادیث جذاب با محتوای نماز به ترویج این فریضه الهی می‌پردازند.

ترویج فرهنگ نماز توسط تاکسیرانان جهرمی
علی داووی نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: ما معتقدیم تاکسی محیطی بسیار مناسب برای ترویج آداب و سنن مذهبی، اصول اخلاقی، حقوق شهروندی، مباحث مربوط به سلامت جسمی و روحی در بین شهروندان است.
وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی به عنوان متولی امور تاکسی‌ها می‌تواند از این ظرفیت عمده برای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه استفاده بهینه کند، افزود: با توجه به اهمیت و نیاز انسان در پرداختن به فرایض دینی و عمل به شعائر اسلامی برای تلطیف روح و روان خود و اینکه ترویج و تبلیغ اصول مذهبی به ویژه مسئله نماز تأثیر بسزایی در ایجاد آرامش روحی و حس امنیت و اعتماد عمومی جامعه دارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی جهرم در ادامه بیان داشت: به همین منظور سازمان تاکسیرانی جهرم در نخستین گام خود اقدام به چاپ و توزیع برچسب‌هایی زیبا و جذاب با محتوی احادیث مربوط به نماز و نصب بر روی شیشه عقب خودروهای تاکسی کرده است که شهروندان جهرمی به ویژه جوانان و نوجوانان به هنگام سوار شدن به تاکسی آن را مشاهده می‌کنند.
وی بیان کرد: این اقدام برای یادآوری برپایی نماز در آغاز وقت و یک امر به معروف وسیع در سطح شهر جهرم است که اجر معنوی آن ابتدا به تاکسیرانان می‌رسد.
این مسئول تلاش برای گسترش و ترویج نماز در جامعه اسلامی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: هر تلاش و اقدامی که در جامعه برای نماز صورت گیرد به پیشرفت و ترقی دینی آن کمک کرده و غفلت و گناه را از این جامعه می‌کاهد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی جهرم با بیان اینکه نماز برای مسلمانان مانند سپری در برابر تمام ابرقدرت‌های جهان است، اظهار داشت: باید توجه داشت که دعوت مردم به نماز نباید فقط در قالب گفتار باشد بلکه باید در عمل نیز دعوت به نماز داشته باشیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول