اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی جدید؛

110 خط تاکسیرانی در کرج فعال هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج از آمادگی 110 خط فعال در آستانه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در این شهرستان خبر داد.

110 خط تاکسیرانی در کرج فعال هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی این شهرستان، کریم افشار با اعلام این خبر اظهار داشت: 110 نماینده خط به عنوان نمایندگان کلیه خطوط فعال تاکسیرانی با شرکت در ستاد استقبال از مهر برای ورود به فصل بازگشایی مدارس، آماده ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران شدند.
وی بر اجرای دقیق مقررات سازمان از سوی تاکسیرانان تاکید کرد و افزود: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نظافت خودروها و برخورد توام با عطوفت با مسافران از نکات مهمی است که سازمان بر انجام آن از سوی رانندگان تاکسی تاکید دارد.
افشار در ادامه از افزایش فعالیت خودورهای گشت محسوس و نامحسوس در روزهای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و بیان کرد: در صورت عدم رعایت اصول و چارچوب‌های قوانین با رانندگان متخلف برخورد‌ می‌شود.
این مسئول گفت: تاکسیرانان در ماه مهر و آغاز سال جدید تحصیلی به صورت تمام وقت و دو شیفت فعالیت می‌کنند.
وی در تشریح دیدگاه‌های سازمان تاکسیرانی به لحاظ چگونگی خدمات رسانی به شهروندان در امور حمل و نقل عمومی توسط این سازمان اظهار داشت: ارتقا سطح خدمت رسانی منطبق بر قوانین و مقرارت سازمانی هدف کلان و ویژه این سازمان است.
افشار با بیان اینکه، سازمان تحت هر شرایطی بر خدمت رسانی و سرویس دهی مطلوب به مسافران تاکید دارد، عنوان کرد: تلاش و اهتمام سازمان اتوبوسرانی تامین نیازهای حمل و نقلی مسافران در زمان‌ها و مناسبت‌های مختلف است.
نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری با اشاره به آغاز سال تحصیلی 90-91 از تدوین و اجرای طرح استقبال از مهر در سازمان تاکسیرانی کرج خبر داد و بیان کرد: آغاز فصل مدارس موقعیت حساسی به لحاظ افزایش آمار مسافران درون شهری است که با توجه به این مهم سازمان اقدام به ارائه برنامه‌های ویژه‌ای جهت هرچه بهتر برگزار کردن این دوران کرده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج نحوه فعالیت ناوگان تاکسیرانی در شهر کرج در روز اول مهر ماه سال جاری را منطبق بر برنامه‌ریزی اصولی دانست و گفت: هدف از ارائه برنامه‌ها و تشکیل ستاد استقبال از مهر در این سازمان، تاکید بر به کارگیری هر چه بهتر تجهیزات و امکانات این سازمان برای افزایش حداکثری رفاه مسافران در این زمان است.
افشار تاکید کرد: از خروجی‌های مهم تشکیل این ستاد فعالیت تمام وقت تاکسیران‌ها به صورت دو شیفت می‌باشد.
انتهای پیام/ خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول