اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان خبر داد:

افزایش 300 تاکسی به ناوگان تاکسیرانی آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان از افزایش 300 تاکسی و 8 مینی‌بوس به ناوگان تاکسیرانی به‌منظور تردد آسان‌تر شهروندان آبادانی خبر داد.

افزایش 300 تاکسی به ناوگان تاکسیرانی آبادان
شهرام شاکری یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: طبق استانداردهای تعریف شده سازمان تاکسیرانی برای هر شهر یک تاکسی به‌منظور جابه‌جایی 125 شهروند مکفی و ضروری است.
وی با اشاره به اینکه با کمبود تاکسی در آبادان مواجه نیستیم افزود: پیک ازدحام جمعیت در بازده زمانی کوتاه منجر به بروز مشکلات ترافیکی در شهر می‌شود و چنانچه دیده می‌شود در بقیه ساعات روز برخی تاکسی‌ها اصلاً مسافر ندارند.
وی تصریح کرد: افزودن تعداد 300 دستگاه تاکسی و هشت سرویس مینی‌بوس به ناوگان تاکسیرانی آبادان است در راستای پاسخگویی به نیاز شهروندان در دستور کار دارد که در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.
رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان خاطرنشان کرد: در جلسه کارگروه کنترل ترافیک و جلوگیری از مسافربرهای شخصی مقرر شد که طبق مصوبه شورای اصناف همه فروشگاه‌ها و مغازه‌های خیابان امیری و اصلی شهر حداکثر تا ساعت 11 شب به کار خود ادامه دهند.
رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان ادامه داد: این امر البته با تعامل هر چه بیشتر نیروی انتظامی و اطلاع‌رسانی به مغازه‌ها اجرا می‌شود و به گفته وی با اجرای این طرح شهروندان به ‌منظور خرید زودتر از منزل خارج شده و شب‌ها نیز بدون ایجاد مشکل ترافیک و سختی رسیدن به مقصد به منزل بازمی‌گردند.
شاکری یوسفی با تقدیر از تاکسی‌داران با مسئولیت و متعهد آبادانی خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در راستای رفع موانع و مشکلات تاکسی‌داران و ایجاد خدمات مطلوب و بهینه‌تر توسط این قشر، همکاری و تعامل بیشتری را با این سازمان داشته باشند.
وی در پایان اظهار داشت: تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در راستای ایجاد امینت هر چه بیشتر برای شهروندان است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول