اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارشاد مازندران خبر داد:

رشد جشنواره نامه‌ای به امام رضا در تجربه ششم

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تعداد آثار ارسالی به جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

رشد جشنواره نامه‌ای به امام رضا در تجربه ششم
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عین‌الله فلاح افزود: دل‌نوشته‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره با توجه به اطلاع‌رسانی انجام شده از افزایش دو برابری برخوردار بوده است.
وی خاطرنشان کرد: جشنواره نامه‌ای به امام‌ رضا(ع) روند رو به رشدی داشته و شناخت افکار عمومی از آن بیشتر شده است.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره نامه‌ای به امام‌رضا(ع) در طول سال فعال است و دل‌نوشته‌های علاقمندان را دریافت می‌کند.
فلاح به انتشار نامه‌های برگزیده این جشنواره در قالب مجموع کتاب‌هایی با عنوان نجوای دل اشاره کرد و گفت: آثار این جشنواره می‌تواند در سایر جشنواره‌های فرهنگی و هنری امام رضا(ع) مورد استفاده هنرمندان و فرهیختگان قرار گیرد و از قابلیت بسیاری برای تولید آثاری در زمینه فیلم، کتاب، نمایش و تولیدات رسانه‌ای برخوردار است.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: دل‌نوشته‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره با عشق و احساس ناب نوشته شده‌اند و ماحصل لحظات دلدادگی به علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) است.
وی ادامه داد: دبیرخانه آمادگی دارد نامه‌های منتخب جشنواره را در اختیار اهالی فرهنگ و هنر قرار دهد تا بستری برای تولید آثار رضوی باشد.
فلاح در بخش دیگر سخنانش به برنامه‌های دهه کرامت در مازندران اشاره کرد و گفت: در این دهه در شهرهای مختلف استان برنامه‌های متنوع فرهنگی توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
وی از همراهی و تعامل رسانه‌ها برای انعکاس اخبار این جشنواره قدردانی کرد و گفت: از سوی ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره، رسانه‌های برتر که به پوشش گسترده اخبار این رویداد پرداخته‌اند مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول