اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

یاد شهدای سرخون اردل گرامی داشته شد

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس یادواره شهدای دهستان سرخون از توابع شهرستان اردل برگزار شد.

یاد شهدای سرخون اردل گرامی داشته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین شامگاه دیروز در این مراسم اظهار داشت: رزمندگان اسلام و شهدای عزیز دفاع مقدس، شوق جهاد و قرار گرفتن در شمار مجاهدان راه خدا را از آیات قرآن کریم برگرفته‌اند.
غلامعلی حیدری افزود: بهشتیان به مقام شهدا غبطه می‎خورند چراکه آنان رضای خدا را انتخاب کردند و آسمانی شدند.
وی برگزاری یادواره‌های شهدا را گامی در راستای نشر آرمان‌های امام راحل و  شهدا دانست و گفت: بر همین اساس ضرورت پیروی از وصیت‌نامه شهدا بیش از پیش لازم و ضروری است.
حیدری انقلاب اسلامی را در کانون توجه جهان دانست و گفت: دانشنمدان ایران اسلامی با درس‌گیری از فرهنگ ایثار و شهادت توانستند با اختراعات و ابتکارات خود از ایران اسلامی کشوری بزرگ و مستقل بسازند و قدرت استکبار جهانی را در هم بشکنند.
وی گفت: دشمن ایران اسلامی، زمانی را برای حمله به ایران انتخاب کردند که انقلاب نوپا بود و آمادگی برای دفاع از کشور وجود نداشت.
معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در این نبرد نابرابر دشمن اقدام به تغییر نقشه ایران کرد و بخشی از شهرهای ایران اسلامی را حذف و به کشور خود اضافه کرده بود و گمان داشت در کوتاه‌ترین مدت جمهوری اسلامی را شکست دهد اما قدرت لایزال الهی و ایمان رزمندگان اسلام به تبعیت شان از ولایت فقیه نقشه شوم آنان را نقش برآب کرد و خوابشان را پریشان کرد.
وی در ادامه به حوادث و رویدادهای هشت سال دفاع مقدس اشاره و اظهار داشت: پیروزی ما در جنگ تحمیلی ممکن نبود مگر با فداکاری ‌و رشادت جوانان که با نثار خون خود نهال تازه به بار نشسته انقلاب را آبیاری کردند.
حیدری افزود: ترس دشمنان اسلام نیز از همین ایمان، غیرت و شجاعت جوانان است و بزرگ‌ترین وظیفه ما نیز پیروی از راه شهیدان و زنده ‌نگه داشتن یاد و خاطره این بزرگواران است.
وی محوریت اصلی انقلاب اسلامی را ولایت فقیه دانست و اضافه کرد: امروز سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در سایه ولایت فقیه و رهبری انقلاب حاصل شده است.
حیدری با اشاره به رهنمودهای ارزشمند امام راحل در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امام خمینی (ره) با رهبری خود به جهانیان اثبات کرد که با اعتقاد و ایمان می‌توان دشمنان را شکست داد.
یادواره شهدای دهستان سرخون از توابع شهرستان اردل با حضور فرماندار، مسئولین ادارات و جمع کثیری از بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و آحاد مردم برگزار شد.
مردم شهیدپرور دهستان سرخون هشت شهید را تقدیم به انقلاب اسلامی کرده‌اند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول