اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان خبر داد:

کسب رتبه نخست آموزش و پرورش کرمان در آموزش الکترونیک

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان رتبه نخست آموزش الکترونیک معلمان و دانش‌آموزان را در سطح کشور به دست آورده است.

کسب رتبه نخست آموزش و پرورش کرمان در آموزش الکترونیک
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد فتحی شامگاه دیروز در شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه بنا نیست معلمان در طرح هوشمند کردن مدرسه‌ها از سی‌دی‌های آموزشی افراد دیگر در تدریس استفاده کنند، اظهار داشت: آموزگاران در این طرح به تولید محتوای تدریس می‌پردازند.
وی با اشاره به اجرای برنامه هوشمند کردن مدرسه‌ها بیان کرد: آموزگاران با استفاده از معلومات خود و تجربیات دیگران اقدام به ایجاد محتوای تدریس در مدارس الکترونیک می‌کنند.
فتحی با تأکید بر برگزاری دوره‌های آی‌سی‌دی‌ال برای آموزش دانش‌آموزان و فرهنگیان تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان رتبه اول آموزش الکترونیک معلمان و دانش‌آموزان را در سطح کشور به دست آورده است.
وی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه نقشه راه مدارس هوشمند در کرمان گفت: کرمان در این نمایشگاه در میان سایر استان‌ها پیشتاز بوده است.
فتحی خاطرنشان کرد: ایجاد کارگاه‌های آموزشی و استفاده از اساتید مجرب از جمله بخش‌های جانبی نمایشگاه نقشه راه مدرسه‌های هوشمند در این استان است.
وی با اشاره به اینکه 50 هزار دانش‌آموزان استان کرمان روز گذشته همزمان با سراسر کشور در جشن شکوفه‌ها شرکت داشتند، اظهار داشت:جشن غنچه‌ها با حضور 38 هزار نونهال پیش‌دبستانی و زنگ جوانه‌ها با حضور 48 هزار دانش‌آموز پایه اول راهنمایی در کرمان برگزار شد.
فتحی با اشاره به اقدامات اداره کل‌اموزش و پرورش کرمان در سال تحصیلی گذشته بیان کرد: بررسی و پاسخگویی به بیش از 3 هزار و 200 استعلام مشاغل حساس و درون و برون سازمانی با رویکرد ارتقای سلامت اداری،‌ برگزاری نشست‌های بصیرت‌دهی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان از جمله این اقدامات است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ابراز داشت: توزیع بیش از 20 هزار جلد کتاب با عنوان‌های مختلف میان کارکنان حوزه ستادی و مدیران مدرسه‌ها به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی از دیگر اقدامات این اداره کل است.
وی افزود: تشریح کانون هدفمند کردن یارانه‌ها، ساماندهی وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های افراد حقیقی و حقوقی در مدرسه‌ها و تجهیز مدرسه‌های روستایی و شهری به کپسول اطفای حریق و 70 درصد مدرسه‌های استان به سیستم‌های هشداردهنده از دیگر این اقدامات است.
فتحی با اشاره به برگزاری کنگره علمی شهید باهنر با رویکرد تبیین اندیشه‌های تربیتی این شهید بزرگوار تصریح کرد: کنگره آغاز راه است.
وی با بیان اینکه این کنگره از اندیشه‌های ناب شهید باهنر رمزگشایی کرد، گفت: برگزاری این کنگره راهی برای نشر اندیشه‌های ناب این شهید والامقام است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول