اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک قم:

دفتر آموزش و پرورش در حرم مطهر تاسیس شود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک قم گفت: برای هماهنگی در برنامه‌ها میان حرم مطهر حضرت معصومه (س) و اداره کل آموزش و پرورش، بهتر است دفتر این اداره کل در حرم تاسیس شود.

دفتر آموزش و پرورش در حرم مطهر تاسیس شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدحسین موسوی رابطی در دیدار مدیران و مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان و نواحی قم با حجت الاسلام سعیدی که ظهر امروز در دفتر تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: برای ایجاد هماهنگی بیشتر میان برنامه‌های حرم مطهر و آموزش و پرورش بهتر است دفتر این اداره کل در حرم تاسیس شود.
وی افزود: عمده فعالیت این دفتر، خدمت‌رسانی به دانش‌آموزانی خواهد بود که از سایر مناطق کشور در قالب اردوهای دانش‌آموزی به استان قم سفر می‌کنند و این امر مربوط به سراسر کشور خواهد بود.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک قم از برگزاری ده‌ها مسابقه در قالب معارف اسلامی در حرم مطهر خبر داد و عنوان کرد: این مسئله موجب گسترده شدن فعالیت‌ها و نیز نورانیت دانش‌آموزان خواهد شد که با ایجاد دفتر آموزش و پرورش در حرم مطهر، این گونه اقدامات نظم بیشتری خواهند یافت.
وی همچنین به اهمیت دوره تحصیلی راهنمایی اشاره و ابراز کرد: این مقطع تحصیلی به ویژه برای پسران دارای خصوصیات منحصر به فردی است زیرا در این دوران آنها به بلوغ می‌رسند و نیازهایی از قبیل انتخاب مرجع تقلید خواهند داشت.
موسوی رابطی ادامه داد: باید یک بسته فرهنگی شامل مواد سمعی و بصری ویژه پسران دوره راهنمایی تهیه شده و در اختیار آنها گذاشته شود و بهتر است که این کار در حرم مطهر حضرت معصومه (س) صورت گیرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول