اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شروع سال تحصیلی صورت پذیرد؛

لزوم همراهی دستگاه‌ها با آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید مجموعه دستگاه‌های مرتبط اجرایی در استان باید امکانات خود را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

لزوم همراهی دستگاه‌ها با آموزش و پرورش
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید مجموعه دستگاه‌های مرتبط اجرایی باید پای کار آمده و امکانات خود را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند و آموزش و پرورش نیز موظف است تا ساماندهی لازم را در این خصوص انجام دهد.
وی افزود: 70 درصد رضایت‌مندی خانواده‌ها مربوط به جابه‌جایی دانش‌آموزان است و شهروندان باید متذکر این نکته باشند که دستگاه‌های اجرایی استان با تمام توان خود وارد عمل شده‌اند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: مقرر شد همدان به عنوان پایلوت کشوری تعطیلی مدارس راهنمایی و دبیرستان در روز پنج‌شنبه باشد که این امر را قبول نکردیم.
شهردار همدان نیز گفت: از اواخر مردادماه جلسات متعددی در خصوص آماده‌سازی بازگشایی مدارس انجام شد و در این راستا سازمان تاکسی‌رانی نیز آمادگی خود را اعلام کرده و هماهنگی‌های لازم نیز در ارتباط با سرویس مدارس انجام گرفت.
سیدمسعود عسگریان بیان داشت: همچنین سازمان اتوبوس‌رانی نیز آمادگی لازم و 100 درصدی را برای آغاز سال تحصیلی جدید دارد.
وی ادامه داد: آماده نگه‌داشتن محیط شهری در بحث آسفالت و لکه‌گیری، خط‌کشی عابر پیاده در کنار مدارس، نصب تابلوی عبور دانش‌آموزان در اکثر معابر اصلی از برنامه‌های اجرایی شهرداری همدان در آستانه آغاز سال تحصیلی است.
وی تصریح کرد: همچنین زیباسازی مدارس، نفاشی، ایجاد فضای ‌سبز و محوطه‌سازی داخل مدارس با تصویب شورای اسلامی شهر انجام شده است.
فرماندار همدان نیز در خصوص سرویس دانش‌آموزان گفت: امسال بیش از 900 سرویس مدارس آماده خدمات رسانی به دانش‌آموزان هستند.
وی اذعان داشت: تاکنون قیمت سرویس‌های مدارس برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان ابلاغ نشده و خانواده‌ها در هنگام بستن قرارداد سرویس فرزندان خود تا اطلاع ثانوی .مبلغی را به طور قطعی در نظر نگیرند.
حسن ‌قهرمانی مطلق در پایان گفت: بازدید از باغ ‌موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس رایگان است و کتابخانه‌ها نیز در هفته دوم مهرماه نیز از فرهنگیان و دانش‌آموزان به صورت رایگان ثبت‌نام می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول