اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

آموزش و پرورش اساس ارزش‌های دینی است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش پایه و اساس ارزش‌های دینی است که توجه به آن جرایم اجتماعی را تقلیل خواهد داد.

آموزش و پرورش اساس ارزش‌های دینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامعلی رضایی صبح امروز در همایش مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو اردبیل، نمین و هیر اظهار داشت: شغل معلمی، شغل مقدسی است و باید فرزندان معصومی  را که در دست ما هستند با احساس مسئولیت بیشتری تربیت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: نقطه آغاز تمامی اصلاحات، پایه، اساس و بنیان تمام مسایل تربیتی و انسان‌سازی از آموزش و پرورش آغاز می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان داشت: پایه و اساس ارزش‌های دینی از خانواده و آموزش و پرورش آغاز می‌شود که اگر به آن توجه شود جرایم اجتماعی نخواهیم داشت.
رضایی گفت: بایستی در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کرد تا این نهاد به مسئولیت تعلیم و تربیت خود عمل کند و تمام ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی که منجر به جرم می‌شود با توجه به آموزش و پرورش حل ‌شود.
وی اضافه کرد: آموزش و پرورش، پلیس و دستگاه قضایی ضامن امنیت اجتماعی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز در ان همایش اظهار داشت: پلیس نیازمند ظرفیت آموزش و پرورش است که با تعامل و استفاده بیشتر از این ظرفیت جرایم کم ‌می‌شود. 
 سردار علی روستایی  بیان داشت: هر حوزه عمل و اقدام دارای یک حوزه نظر و فکر و اندیشه است، هر دولت نیازمند مرزداری و امنیت است که در بستر امنیت هم شکوفایی فرهنگ، علم، دانش و اقتصاد شکل می‌گیرد.
وی با بیان اینکه اگر به فرهنگ توجه نشود مجرم تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: احساس امنیت در استان ما نسبت به استان‌های دیگر بالا است.
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل ادامه داد: ما بیشترین ارتباط را با آموزش و پرورش که ظرفیت بالایی دارد، داریم که همیار پلیس نمونه‌ای از آن است که با اقدام تعامل فرهنگی و استفاده از دانش آموزان جلوی بسیاری از تصادفات گرفته شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول