اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گندمان:

برآیند یادواره شهدا صیانت از ارزش‌های نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گندمان گفت: برآیند یادواره‌های شهدا حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب و نظام است.

برآیند یادواره شهدا صیانت از ارزش‌های نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسین زمانی بعد از ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای بخش گندمان با گرامیداشت یاد و خاطره 80 شهید این بخش اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور فداکاری و از جان گذشتگی بزرگ مردانی است که با حماسه و ایثار مجد و عظمت را برای ایران ما به ارمغان آوردند.
وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام، یادآور مسئولیتی است که آنان بر عهده ما گذاشته‌‌اند، بر همین اساس حفظ آرمان‎های انقلاب و پیروی از ولایت‌فقیه از مهم‌ترین این مسئولیت‌ها به‌شمار می‌رود.
زمانی هشت سال دفاع مقدس ملت ایران بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تثبیت و ریشه‌های آن را پایدار و عمیق‌تر کرد و فرهنگ غنی دفاع مقدس یک ارزش دینی و ملی است.
امام جمعه گندمان از فرهنگ غنی دفاع مقدس به عنوان یک ارزش دینی و ملی نام برد و گفت: فرهنگ غنی دفاع مقدس باید به عنوان یک فرهنگ دینی و ارزشی به نسل‌های جوان جامعه منتقل شود تا رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام و شهدای دفاع مقدس همیشه زنده و جاویدان بماند.
وی تصریح کرد: شهدای ما در این جنگ هشت ‌ساله با تأسی از شهدای کربلا بی‌نام و نشان رفتند و نگذاشتند به اسلام عزیز لطمه وارد شود.
زمانی از شهدا به عنوان وارثان حقیقی انقلاب اسلامی نام برد و افزود: امنیت کنونی جامعه مرهون خون مطهر شهداست.
وی با اشاره به نقش و جایگاه حساس کنونی انقلاب اسلامی در جهان خاطرنشان کرد: تجربه و عملکرد در سال‌های گذشته به ‌ویژه هشت سال دفاع مقدس به ما آموخته است که بنا بر آیه شریفه قرآن کریم از آمادگی و توان قدرت نظامی بالایی برخوردار باشیم چراکه دشمن در هر فرصت که پیش آید، ممکن است قصد ضربه زدن به ایران اسلامی را داشته باشد.
زمانی با اشاره به جانفشانی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس افزود: جانفشانی و از خودگذشتگی پیر و جوان این ملت در این دوران پرافتخار همچون نگینی تا همیشه در تاریخ حماسه، ایثار و پایداری این ملت می‌درخشد.
نخستین یادواره شهدای بخش گندمان  با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و عموم مردم در مصلی نماز جمعه شهر گندمان برگزار شد.
قراتت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاریان بین‌‌المللی و کشوری از دیگر برنامه‌هایی بود که در یادواره شهدای بخش گندمان برگزار شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول