اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

جاودانگی دفاع مقدس معادلات دشمنان را برهم زد‌

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی گفت: جاودانه شدن دفاع مقدس امروز معادلات دشمنان را برهم زده و بیداری جهان اسلام نشات گرفته از مکتب ایثار و شهادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

جاودانگی دفاع مقدس معادلات دشمنان را برهم زد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت پیش از ظهر امروز در آیین رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی اظهار کرد: حرکت‌های انقلابی که اکنون در سرتاسر جهان اسلام به وجود آمده متأثر از حرکت ولایتمداری مردم ایران اسلامی است که در جهان الگو شده است.
وی افزود: مقاومت امروز کشورهای مسلمان در برابر ظالمان نیز به تاسی از مردم انقلابی و سلحشور ایران اسلامی است.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: دفاع مقدس موجب احیای یک مکتب سازنده در جهان شد که هم اکنون برکات آن را در جهان اسلام شاهد هستیم.
وی اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس در تاریخ ایران ماندگار شد و دفاع مقدس همچون نگینی در تاریخ جهان می‌درخشد.
استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: دفاع مقدس هفته گرامیداشت افتخار‌آفرینی‌های ملت به پا خاسته است سلحشورانی که در طول هشت سال در حفاظت و حراست از مرزهای عزت و شرف خود تا پای جان ایستادگی و مقاومت کردند.
وی دوران دفاع مقدس را دورانی خواند که ایثار و مقاومت و  پایداری این ملت چونان نگینی تابناک بر تارک تاریخ این سرزمین خواهد درخشید و افتخاری است که به‌نام ملت بزرگ ایران در تاریخ ثبت شده است.
شفقت حماسه دفاع مقدس را برخاسته از روح ایمان و عشق به اسلام و ولایت دانست و گفت: دفاع مقدس موجب احیای مجدد اسلام هم در ایران و هم در جهان اسلام شد.
وی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی در منطقه و جهان با تاسی از مقاومت ملت ایران شکل گرفته و ایستادگی و پایمردی این مردم سرافراز سبب شده تا همه معادلات نظام استکباری در همه حوزه‌ها به هم بخورد.
‌یگان‌های مختلف نیروهای مسلح استان خراسان شمالی شامل؛ ارتش، سپاه، بسیج، پدافند هوایی، نیروهای انتظامی، مرزبانی از مقابل تمثال رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی رژه رفتند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول