اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس انجام شد:

رژه موتوری و گلباران قبور مطهر شهدا در کوهبنان

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه موتوری نیروهای مسلح برگزار و قبور مطهر شهدای انقلاب در کوهبنان گلباران شد.

رژه موتوری و گلباران قبور مطهر شهدا در کوهبنان
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، محمدرضا توکلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان صبح امروز در مراسم رژه موتوری به مناسبت آغاز هفته دفاع اظهار داشت: 31 شهریور ماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعثی عراق علیه ایران اسلامی با عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شد.
وی بیان کرد: این هفته یادآور رشادت‌ها و جانفشانی عزیزانی است که با لبیک به فرمان امام خمینی (ره) و بدون هیچگونه چشمداشتی در حفظ و اعتلای اسلام و انقلاب در مقابل دشمن تا دندان مسلح به دفاع پرداختند و با تمام وجود از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم حراست کردند.
توکلی افزود: به واسطه اخلاص و مردانگی رزمندگان و دلیرمردان دوران هشت ساله دفاع مقدس، این ایام به مثابه یکی از بارزترین برهه‌های تاریخ مانند نگینی درخشان بر تارک حماسه و ایثار می‌درخشد و ماندگار می‌ماند.
وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم با استناد به رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بر حراست از آرمان‌های انقلاب و خون شهیدان تلاش و با حفظ وحدت و بصیرت زمینه پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنیم تا پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی آن بسپاریم.
به گزارش فارس، پس از اجرای رژه موتوری، حاضران در امامزاده سلیمان‌شاه با ادای احترام و گلباران قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)‌ و شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند و بر حمایت همه جانبه از مقام معظم رهبری تأکید کردند.
انتهای پیام/آ30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول