اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار فروتن اعلام کرد؛

نمایش انواع موشک ‌شهاب و هواپیماهای بدون سرنشین در رژه 31 شهریور

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: امسال نیز تجهیزات و سلاح‌های مهمی مانند انواع موشکشهاب و هواپیماهای بدون سرنشین در انواع مختلف سامانه های جنگ الکترونیک و ... در مراسم رژه 31 شهریور به نمایش در میآیند.

نمایش انواع موشک ‌شهاب و هواپیماهای بدون سرنشین در رژه 31 شهریور
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار ابوالقاسم فروتن رئیس ستاد اجرایی برگزاری مراسم رژه 31 شهریور با گرامیداشت، سی و یکمین طلیعه دفاع مقدس ملت ایران در جنگ تحمیلی 8 ساله ابرقدرت‌های جهانی، اظهار داشت: مراسم رژه سراسری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سال جاری به دلیل تقارن با بیداری اسلامی و انقلاب های مردمی منطقه دارای بار معنایی ویژه است.

وی افزود: نیروهای مسلح با برگزاری این رژه شکوهمند و سراسری، اقتدار، انسجام و آمادگی همه جانبه خود برای مقابله با تهدیدات عملی دشمنان و نیز دفاع از انقلاب، نظام و تمامیت ارضی کشور را به نمایش خواهند گذارد و این پیام را به گوش جهانیان به ویژه کشورهای دوست و همسایه خواهند رساند که ملت ایران، ملتی صلح جو بوده و همواره د رصدد ارتقای امنیت و آرامش برای جامعه جهانی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: مراسم رژه روز 31 شهریور در تهران ساعت 8 صبح در ضلع شمالی حرم مطهر امام (ره) برگزار می‌شود، گفت: همزمان با مراسم رژه در تهران، در سراسر کشور و در استان‌هایی که یگان‌های عمده در آنجا مستقر هستند نیز مراسم مشابهی برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم رژه 31 شهریور، این مراسم را دارای 2 بخش پیاده و محمول عنوان کرد و افزود: رژه پیاده نظام با حضور نیروهای ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج، جهت نشان دادن آمادگی رزمی نیروهای انسانی برگزار می‌شود و رژه محمول نیز با نمایش انواع سلاح و تجهیزات ساخت داخل همراه خواهد بود. 

فروتن خاطرنشان کرد: امسال نیز تجهیزات و سلاح‌های مهمی مانند انواع موشک‌شهاب و هواپیماهای بدون سرنشین در انواع مختلف سامانه های جنگ الکترونیک و ... در مراسم رژه به نمایش در می‌آیند.
 
وی با اشاره به حضور وابستگان نظامی بیش از 80 کشورهای خارجی در مراسم رژه امسال افزود: در این مراسم مانند سال گذشته سرلشکر فیروزآبادی،رئیس ستادکل نیروهای مسلح سخنرانی می‌کند و بیش از 400 خبرنگار داخلی و خارجی نیز به پوشش خبری این مراسم خواهند پرداخت. 

فروتن در پایان پیام این رژه را اطمینان بخشی به مردم کشورمان عنوان کرد و گفت: با این مراسم به مردم نشان خواهیم داد تا زمانی که چنین نیروهای مسلح توانمند و ولایت مداری در کشور وجود دارد دشمنان هرگز نخواهند توانست چشم طمع به نظام اسلامی داشته باشند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول